۲۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 80066836
T T
۰ نفر

اروميه - مدير كل امور خانواده و بانوان استانداري آذربايجان غربي گفت: زنان يكي از پشتيبانان اصلي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودند و نقش حساسي را درآن دوران ايفا كردند.

مریم دهقانی روز یكشنبه در دیدار با بانوان بسیجی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس آذربایجان غربی كه در منازل بانوان بسیجی برگزار شد افزود: زنان در حماسه دفاع مقدس با تمامی توان خود از رزمندگان اسلام پشتیبانی كردند و زمینه های پیروزی آنان را فراهم آوردند.

وی اضافه كرد: بانوان و خانواده های ایثارگران در دو جبهه كه یكی فراهم كردن زمینه های حضور همسران در خط مقدم و دیگری فعالیت در پشت جبهه ها نقش تاثیر گذار و بی نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی به جای گذاشته اند و این نقش بسیار پررنگ است.

وی اظهار كرد: به بركت انقلاب اسلامی زنان ایران با خودباوری توانسته اند بسیاری از مدارج علمی و ورزشی را طی و در بیشتر عرصه ها افتخارآفرین باشند.

'شمامه لنبرانی' مادر شهید فلاح و 'گلابتون دلیری' و از بانوان ایثارگرآذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از این دوران به عنوان سرمایه اخروی یاد كرده و بر ادامه راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی تاكید كردند.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از زحمات این بانوان تجلیل شد.

8136/583