۲۹ فروردین ۱۳۹۱، ۸:۲۶
کد خبر: 80082352
T T
۰ نفر

يزد- امام جمعه ابركوه گفت: عناوين نام گذاري سالها توسط رهبر معظم انقلاب براي پويا كردن جريانات اقتصادي كشور است .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در اولین جلسه شورای اداری ابركوه امسال كه باحضور فرماندار و مسئولان دستگاههای اداری واجرائی درمحل فرمانداری ابركوه تشكیل شد با توجه به شعارتولید ملی ، كار وسرمایه ایرانی اظهار داشت: همه مسئولان و ملت بزرگوار باید برای تولید ملی و كار در تحقق اهداف شعار نوروزی و منویات رهبر معظم انقلاب كمر همت را ببندند.

وی گفت: دشمنان و بدخواهان با ایجاد چالشهای اقتصادی وتحریم ها و كند كردن جریان اقتصادی كشور اسلامی ایران خیلی تلاش كردند ولی به فضل خدا و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ناكام ماندند.

امام جمعه ابركوه ادامه داد: امسال با توسعه فرایند تولید ملی و كار به فضل خداوند متعال عرصه ناكامی دشمن در عرصه اقتصادی برای دشمنان خواهد بود.

حسینی تصریح كرد: با وجود همه توطئه ها ، فشارها، اتهامات و دروغ پردازی های دشمنان و استكبار ، انرژی هسته ای احقاق حق مسلم ملت ایران است .

وی اضافه كرد: ملت آگاه ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور یكپارچه در تمام صحنه های مختلف انقلاب ، آنچنان یاس و ناامیدی را برای دشمن به ارمغان آورد و به دشمنان نشان دادند كه دشمن دیگر كارآیی ندارد.

حسینی همچنین اظهار امیدواری نمود همانطوری كه ملت در انتخابات دوره اول مجلس همت خوبی داشته اند در مرحله دوم انتخابات هم باید با حضوری گسترده خود و با انتخاب یك نماینده اصلح و شایسته برای مجلس دشمنان را مجددا' نام كام بگذارند .

امام جمعه ابركوه ادامه داد: شما مسئولان بدون جانبداری از كاندیداها ، برای فراهم كردن حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات روز پانزدهم اردیبهشت ماه تلاش كنید .

وی تصریح كرد: حضور و شركت باشكوه در انتخابات حق شرعی ، وظیفه ملی همه احاد مردم است كه انتخاباتی پرشور ،پربار و پر نتیجه برای شهرستان رقم بزنند .

امام جمعه ابركوه خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی تاكید كرد: اولویت ها را فراموش نكنید ، شهركهای صنعتی و پروژهای صنعتی و تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران برای بنیه اقتصادی را حمایت كنید .

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی ابركوه هم در این جلسه گفت : امسال استقبال مسافران نوروزی از شهرستان ابركوه و دیدار از جاذبه های گردشگری این شهرستان بسیار چشمگیر بود.

'محمدعلی اكرمی' افزود: رشد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته به شهرستان تاریخی ابركوه بیش از 35درصد افزایش داشت .

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی با مشاركت بعضی از ادارات ونهادها با مدیریت اداره میراث فرهنگی ابركوه گفت: مسافران نوروزی در بازدید از این شهرستان رضایت خوبی داشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی ابركوه ادامه داد: مسافران نوروزی بیش از 2هزار قطعه صنایع دستی ابركوه كه در نمایشگاه صنایع دستی برای مسافران نوروزی در خانه تاریخی آقازاده برپا شده بود به فروش رفت .

فرماندار ابركوه هم در این آیین گفت :رهبر معظم انقلاب از 17 سال پیش تاكنون با نامگذاری سال ها ،این شعارها یك سنت حسنه شد و نقشه راه برای مردم بویژه مسئولان شد .

اسماعیل برزگرزاده اظهار داشت :شعار نوروزی امسال رهبر معظم انقلاب راهكار و غلبه ای بر توطئه های دشمنان و استكبار است .

وی افزود: همه مردم با خرید تولیدات داخلی و همه مسئولان با حمایت از تولیدكنندگان و كار و سرمایه ملی در تحقق اهداف شعار رهبر معظم انقلاب تلاش كنند .

فرماندار ابركوه ادامه داد: نقش رهبر معظم انقلاب در سیاست گذاری كلان كشور بسیار مهم و ارزشمند وكار ساز است كه مسئولان را به آن سو هدایت می كنند.

وی گفت :تلاش برای چرخه تولید و حمایت ها از سرمایه گذاران و رونق بخشیدن و حمایت از تولید ،تورم حل خواهد شد و اشتغال مرتفع می شود .

برزگرزاده تصریح كرد: نشست 1+5 و نتایج خوب این نشست روز عزا را برای دشمنان فراهم كرد .

فرماندار ابركوه همچنین با آمادگی كامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برحضور گسترده احاد مردم در این عرصه انتخاباتی تاكید كرد.ك/4

7539/1968