معاون استاندار یزد: زمینه برگزاری انتخابات سالم با مشارکت اکثریت در استان فراهم است

یزد- ایرنا-- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: با همت و همراهی مردم و مسئولان زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت اکثریت واجدان شرایط در استان فراهم است.

به گزارش ایرنا، محمد حسین پارسائیان روز پنجشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان ابرکوه با بیان اینکه یکی از مسایل مهم امسال برگزاری انتخابات سالم و پرشور است، افزود: همه در کنار هم باید برای برگزاری انتخابات مشارکت کنند و پیگیری مسئولان ابرکوه در زمینه‌های قابل توجه است.

امام جمعه ابرکوه نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال در کشور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با توجه به اهمیت این دو مجلس همه بخش ها باید برای برگزاری انتخابات سلام و با مشارکت اکثریت همکاری کنند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسی مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بنا بر این همه جریان ها و بخش های با هم افزایی در راستای این مهم باید تلاش کنند.

محمد هادی زارع زاده فرماندار ابرکوه نیز در این نشست اظهار داشت: در این شهرستان تمهدیات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است و از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی و تشکل های مردم در این زمینه استفاده می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

ریل گذاری شهرستانهای کمتر برخوردار یزد به سمت پیشرفت است

یزد-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت شهرستان ها ریل گذاری شده و در استان یزد نیز شهرستانهای کمتر برخوردار همچون خاتم آینده موفق تری خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، محمد حسین پارسائیان در شورای اداری شهرستان خاتم، افزود: برخی شهرستان ها بنا به بی مهری های مدیران منطقه ای از رشد کمتری برخوردار شدند و برخی نیز به دلیل استقرار در منطقه خاص یا بهره مندی از معادن و منابع طبیعی خاص پیشرفت بیشتر و بهتری داشته‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز پروژه های خوبی در شهرستان خاتم در حال انجام است و طرح توسعه بیمارستان این شهرستان با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه است و بر اساس هدف گذاری انجام شده برای دهه فجر بهره برداری و مشکلات اولیه رفع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: با راه اندازی درمانگاه اختصاصی  و درمانگاه تامین اجتماعی بخشی از مشکلات مردم در حوزه درمان حل می شود، همچنین کار مطالعاتی بیمارستان ۹۶ تختخوابی به عنوان بیمارستان مادر انجام شده و امیدواریم پس از اتمام طرح توسعه شهرستان، آغاز شود.

پارسائیان ادامه داد: در  زمینه برنامه ریزی برای مدرسه سازی نیز  این رویکرد در استان صورت گرفته تا شهرستان های کمتر برخوردار از کمک های خیری  و مسئولیت های اجتماعی صنایع سهمی داشته باشند .

وی افزود: تنها می توانیم از شرکت های معدنی دولتی برای شهرستان بهره مند شویم زیرا برخی خیرین علاقه دارند در شهرستان خود هزینه کنند، البته مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی باید این خلأ را جبران کنند که مدیریت ارشد استان هم پیگیر این موضوع  است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: شهرستان خاتم ظرفیت قطب کشاورزی شدن در منطقه را دارد  و این شهرستان باید به سمت صنعتی شدن نیز حرکت کند و از حالت کشاورزی سنتی خارج شود.

پارسائیان ادامه داد:در مورد گلایه کشاورزان خاتم از قطعی برق، هم اکنون وضعیت برق در  کشور بحران دارد و علت این است که در دوره های گذشته، حتی در اندازه یک مگاوات نیز به ظرفیت برق  اضافه نشده و برای ایجاد نیروگاه جدید اقدامی صورت نگرفته است و اکنون این مشکلات را شاهد هستیم .

وی افزود: قطعی برق بصورت سیستمی و از مرکز صورت می گیرد و  هیچگونه اختیاری به استان داده نشده و  مصوبات قطعی برق نیز فرادستی است و در تهران مدیریت می شود و مدیریت استان نیز باید تابع این تصمیمات باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت بهره وری کشور، گفت: آنچه وظیفه مجموعه ماست، بهره وری در زمینه منابع انسانی و تجهیزات اداری است و درخواست دارم فرمانداری در زمینه بهره وری منابع انسانی و ادارات شهرستان، پایشی انجام داده و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha