۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۵۲
کد خبر: 80089948
T T
۰ نفر

مشگين شهر، اردبيل - مديرعامل انجمن سينماي جوانان كشور از برگزاري بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در 12 مهرماه سال جاري خبر داد.

هاشم میرزاخانی روز شنبه در حاشیه آیین معارفه سرپرست جدید انجمن سینمای مشگین شهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره آثار منتخب در 30 استان كشور به نمایش در می آید.

وی برگزاری دومین جشنواره عكس ایران با موضوع طبیعت و چهار جشنواره منطقه ای فیلم در بین 10 استان را از دیگر برنامه های انجمن سینمای جوانان كشور در سال جاری ذكر كرد.

وی گفت: سالانه بیش از یك هزار و 800 فیلم كوتاه در دفاتر انجمن های كشور تولید می شود و امسال آثار هنرمندان ایرانی در 35 جشنواره خارجی شركت یافته است.

وی با بیان این كه بیش از 70 درصد از نیروهای حوزه فیلم سازی كشور در انجمن سینمای جوانان ایران تربیت می شوند افزود: از 60 دفتر انجمن در مناطق مختلف كشور دو دفتر در شهرهای اردبیل و مشگین شهر واقع شده و استان اردبیل از مناطق موفق كشور در زمینه فیلم سازی می باشد.

وی با بیان این كه هنر هفتم اكنون به ابزاری برنده در اختیار سیاستمداران دنیا قرار گرفته بر استفاده بهتر از این هنر در راستای انتقال ارزش های ایرانی و اسلامی در سطح دنیا تاكید كرد.

وی به هنرجویان مشگین شهری توصیه كرد از این ابزار برای معرفی فرهنگ ها و خرده فرهنگ های منطقه بیشتر استفاده كنند.

در این مراسم سیدرضا موسوی به عنوان سرپرست جدید انجمن سینمای جوانان مشگین شهر معرفی تقدیر شد.

7117/594/530/245
۰ نفر