۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۴۲
کد خبر: 80091880
T T
۰ نفر

شيراز - انتخاب اعضاي هيات رييسه جديد شوراي اسلامي شهر شيراز كه قرار بود يكشنبه انجام شود، به علت خروج سه نفر از اعضاي شورا و به حد نصاب نرسيدن تعداد اعضا ، نيمه تمام ماند و اين انتخاب ، به روز سه شنبه هفته جاري موكول شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز قرار بود پس از جلسه علنی روز یكشنبه، در جلسه ای غیر علنی در مورد انتخاب هیات رییسه جدید این شورا تصمیم گیری كنند لیكن برخی از اعضای شورا، انتخاب هیات رییسه جدید را نیازمند بررسی و تبادل نظر بیشتری دانستند.

یكی از اعضای شورای شهر شیراز گفت: شورای شهر بنا نیست در تصمیم گیری ها تابع دیگران باشد و ما به عنوان اعضای شورا حق داریم كه برای انتخاب هیات رییسه شورا با هم بحث و تبادل نظر كنیم.

مهدی خانی افزود: شرایط فعلی شورا با توجه به رفتارهایی كه در قبال آن شكل می گیرد و با در نظر گرفتن مشكلات شهرداری شیراز ، به گونه ای است كه برای انتخاب هیات رییسه جدید نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی سپس به همراه سید محمد كاظم دستغیب دیگرعضو شورای شهر شیراز، سالن جلسه را ترك كرد و با توجه به عدم حضور معصومه زارع دیگرعضو این شورا و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، انتخاب هیات رییسه جدید شورا نیمه تمام باقی ماند.

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز نیز گفت: ما امروز بنا به دعوت شورا در این جلسه حضور یافته ایم و برای انتخاب هیات رییسه همه اعضا باید حضور داشته باشند.

وحید رجایی افزود: با توجه به اینكه نهم اردیبهشت ماه جاری روز شوراها است باید تكلیف هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز تا قبل از آن مشخص شود.

دراین نشست ، علی زحمتكش رییس شورای اسلامی شهر شیراز، انتخاب هیات رییس جدید را به جلسه روز سه شنبه هفته جاری موكول كرد.ك/2

678 /679