۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80093051
T T
۰ نفر

فتح الله زاده:با اين شرايط در استقلال نمي مانم

۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 80093051

تهران -مديرعامل باشگاه استقلال تهران،گفت:باشرايط فعلي و مشكلاتي كه در استقلال وجود دارد به فعاليتم در اين باشگاه ادامه نخواهم داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،'علی فتح الله زاده' در حاشیه نشست مجمع اتحادیه باشگاه های فوتبال كشور افزود:جلسه امروز دارای اهمیت بود و حضور تمامی مدیران باشگاه ها و رییس فدراسیون فوتبال اهمیت این نشست را تایید كرد.

وی با انتقاد از برگزاری دیدارهای فشرده استقلال در آسیا و لیگ برتر اظهار داشت:به استقلال كم لطفی زیادی می شود و نمی دانم چرا دیدارهای تیم های دیگر به تعویق می افتاد اما استقلال باید همزمان با دیگر تیم ها به میدان برود، چراكه ما روز جمعه از امارات برگشته و كمتر از 24 ساعت راهی بوشهر شدیم.

فتح الله زاده عنوان كرد: با این شرایط باید از بازیكنان استقلال تشكر كنم كه با تمام توان در دیدار با شاهین به میدان رفتند.

وی در پاسخ به این سوال كه به نظر می رسد پرسپولیس در حال سقوط به لیگ دسته اول است؟ گفت:به طور یقین پرسپولیس سقوط نمی كند و این مساله را با ارایه بازی های خوب در 3 دیدار آینده خود اثبات می كند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال كه در دیدار تراكتورسازی و پرسپولیس طرفدار كدام تیم است، اظهار داشت: بدون تردید حامی پرسپولیس هستم و آنها ثابت خواهند كرد كه قرمزترین تیم ایران پرسپولیس است.

وی در مورد احتمال مدیرعاملی 'كاظم اولیایی' در باشگاه استقلال تهران عنوان كرد:اولیایی ازدوستان نزدیكم است و برای قبول مدیرعاملی استقلال در وزارت ورزش حاضر نشده بود.

فتح الله زاده در خصوص ادامه فعالیت خود در استقلال خاطرنشان كرد: شرایط برای ادامه همكاری مناسب نیست، چراكه عادت ندارم اجازه دخالت در امور باشگاه را به فردی بدهم.

وی افزود: هیچ دلخوشی برای ماندن در استقلال ندارم و تنها به خاطر محمد عباسی وزیر ورزش و قولی كه به هواداران داده ام در این باشگاه مانده ام. بارها در روزهای سخت به استقلال آمده و این باشگاه را به كمك هواداران نجات داده ام و اگر بروم بازهم روزی برمی گردم.

وی در مورد شرایط پرویز مظلومی در تیم استقلال عنوان كرد: مظلومی تنها مربی است كه در این فصل به یك جام قهرمانی رسیده و در دیگر مسابقات هم مدعی است و به یقین اگر در باشگاه بمانم سرمربی فصل آینده هم مظلومی خواهد بود.

فتح الله زاده در مورد دخالت اعضای هیات مدیره در امور باشگاه استقلال تهران عنوان كرد: بحث من دخالت اعضای هیات مدیره نیست و به زودی نشستی را با عباسی برگزار می كنم و اگر پیشنهاداتم قبول شود در استقلال می مانم.

3783
۰ نفر