۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 80096584
T T
۰ نفر

يزد- استاد حوزه و دانشگاه استان يزد گفت: الگوپذيري حقيقي از سيره نوراني فاطمي و سرلوحه قرار دادن آن ، سعادت آفرين و راه كمال است .

حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد كاظم مدرسی یزدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) و بیان گوشه هایی از فضایل ایشان به اهمیت شناخت سیره ، اخلاق و منش ایشان در بین مردم و بخصوص بانوان اشاره كرد.

وی افزود: شناخت سیره ، رفتار ، منش و زوایای زندگی حضرت زهراء (ع) در ابعاد مختلف می تواند همه مردم را به كمال حقیقی ، قرب خداوندی و كسب سعادت دنیا و آخرت رهنمون شود.

امام جمعه محمد آباد یزد تصریح كرد: حضرت فاطمه (س) در عمر كوتای خود همه زندگی و هستی اش را وقف اعتلای حق و دفاع از ولایت كرد و لحظه ای از این مسیر مقدس و نورانی جدا نشد .

مدرسی یزدی گفت: شناخت این سیره متعالی خود می تواند نقشی بی بدیل و وی‍ژه در شكل گیری زندگی و شخصیت انسان ها داشته باشد .

این مسئول اظهار داشت: بدون شك باید زهرای مرضیه(س) را یك نمونه عینی از همه خوبی ها و یك الگو و اسوه ذكر كرد كه همه زندگی و حیات پربارش برای همگان درس آموز و عزت بخش است .

مدرسی گفت: ایام فاطیمه و شهادت آن حضرت زمینه ای است كه همه ما بتوانیم بیش از گذشته در سیره و مرام ایشان مطالعه عمیق داشته باشیم و از آن بزرگوار برای زندگی خود الگوبرداری كنیم .ك3

7536/1968