۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80104501
T T
۰ نفر

26 هزار تن گندم كشاورزان فارس توسط دولت خريداري شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80104501
26 هزار تن گندم كشاورزان فارس توسط دولت خريداري شد

شيراز- سرپرست معاونت برنامه‌ريزي استانداري فارس گفت: دولت 26 هزار تن گندم از كشاورزان فارس خريداري كرده و گندم‌هاي خريداري شده به سيلوهاي نگهداري گندم و كارخانه هاي توليد آرد حمل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، محسن اردكانی كه در جلسه كمیته هماهنگی خرید گندم استان فارس سخن می‌گفت، با تاكید بر همكاری اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه و تعاون روستایی استان فارس، اظهار داشت: شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه باید با تمام توان اقدام به خرید گندم از كشاورزان استان فارس كند.

وی با تاكید بر حمل و نقل مناسب گندم‌های خریداری شده در موعد مقرر، افزود: برای حمل و نقل گندم‌های خریداری شده به سیلوها و كارخانه های تولید آرد، اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس كامیون‌های مورد نیاز را تامین می‌كند.

اردكانی با اشاره به این كه بانك سپه مانند سال گذشته عاملیت پرداخت وجه گندم كشاورزان را بر عهده دارد، افزود: بانك سپه علاوه بر فعال كردن تمام شعبه‌های خود در استان فارس برای خدمت‌رسانی به كشاورزان، نسبت به ایجاد شعبه موقت و سیار در مناطقی كه فاقد شعبه بانك سپه هستند، اقدام می‌كند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس جایگاه ویژه فارس در تامین گندم ایران را مورد تاكید قرار داد و افزود: مجموعه مدیریت استان فارس تلاش می‌كند با افزایش بهره‌وری از منابع آب و خاك، كشاورزان این استان را در به دست آوردن بالاترین میزان تولید و عرضه گندم، مانند سال‌های گذشته یاری كند.ك/1

675