۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۴۶
کد خبر: 80115171
T T
۰ نفر

بيش از يك تن مواد مخدر در هرمزگان كشف شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۴۶
کد خبر: 80115171
بيش از يك تن مواد مخدر در هرمزگان كشف شد

بندرعباس- فرمانده نيروي انتظامي هرمزگان گفت: طي 48 ساعت گذشته طي سه عمليات جداگانه ، يك تن و 497 كيلو و 400 گرم مواد مخدر در اين استان كشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'محمد علی آخوندی' اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای مقابله با تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، پس از اقدام وسیع اطلاعاتی از فعالیت گسترده یك باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان های سیستان و بلوچستان، كرمان و هرمزگان مطلع شدند و این موضوع را به صورت ویژه در دستور كار قرار دادند.

وی افزود : ماموران پلیس مباره با مواد مخدر با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تجارب خود سرباند اصلی را كه اهل و ساكن بندرعباس است ، شناسایی و وی را كه قصد انتقال مواد مخدر به وسیله خودرو سواری از میناب به بندرعباس را داشت، دستگیر كردند.

وی افزود: در بازرسی از منزل و مخفیگاه این سرباند 98 كیلو و 800 گرم و در بازرسی از انبار و منزل متهم 88 كیلو و 300 گرم تریاك كشف كردند و دو نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان بیان كرد : ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس نیز اویل بامداد روز گذشته حین كنترل محور و خودروهای عبوری به یك دستگاه كامیون باری حامل بار سبوس مشكوك و خودرو را متوقف و در بازرسی از آن یك هزارو 287 كیلو گرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در زیر بار جاسازی شده بود، كشف كردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لنگه نیز طی یك عملیات دیگر حین كنترل حوزه های استحفاظی یك دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از آن 23 كیلو و 300 گرم تریاك كشف و سه نفر از عوامل و عناصر توزیع مواد دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان كرد: در مجموع سه عملیات انجام شده در 48 ساعت گذشته سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف، یك تن و 497 كیلو و 400 گرم تریاك كشف و شش نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگیر شدند. ك/1

7198/668 /679
۰ نفر