۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84611158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس هرمزگان بیش از  یک و نیم تن مواد مخدر از بار هندوانه کشف کرد

 بندرعباس-ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک تن و ۵۱۰ کیلو گرم تریاک و حشیش  از یک دستگاه  کامیون بنز در پوشش بارهندوانه در شهرستان میناب کشف شد.

سردار سرتیپ دوم "غلامرضا جعفری" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب  با اقدام گسترده اطلاعاتی و رصد مستمر عناصر اصلی قاچاقچیان ، ازانتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با  خودرو کامیون بنز باری ازاستان های شرقی کشور به سمت جاده "میناب - بندر عباس" مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی ایست بازرسی  شهید چغازردی هنگام پایش خودروهای  عبوری، کامیون  بنزباری متعلق به اعضای این باندسازمان یافته را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه  کامیون را متوقف کردند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان، مأموران پس از انتقال کامیون به پارکینگ و بازرسی از آن  مقدار یک تن و ۵۱۰ کیلو گرم  انواع  مواد مخدر شامل یک تن و ۱۵۰کیلوگرم تریاک و ۳۶۰کیلو گرم حشیش که ماهرانه زیر بار هندوانه جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: در این  رابطه  یک دستگاه  کامیون  بنز حامل مواد توقیف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان شد:سایر عناصر این باند سازمان یافته نیز شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha