۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 80122926
T T
۰ نفر
مجوز تاسيس پنج كانون فرهنگي و هنري مساجد در نطنز صادر شد

نطنز-رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نطنز گفت: سال گشذته، مجوز تاسيس پنج كانون فرهنگي و هنري مساجد در اين شهرستان صادر شده است.

'مصطفی موذنی'، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اكنون، 31 كانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان فعالیت می كنند.

وی افزود: این كانون ها در مساجد پیگیری مباحث فرهنگی و هنری از جمله احكام، نماز، قرآن، اذان و سرود و نمایش را برعهده دارند.

وی، در مورد انتخاب اعضای كانون های فرهنگی و هنری در مساجد نیز گفت: این افراد از طریق هیات امنای مساجد معرفی و پس از تایید آنها توسط ستاد عالی نظارت بر كانون های مساجد استان به مدیر مسوول كانون فرهنگی و هنری در مساجد ابلاغ می شود.

موذنی خاطر نشان كرد: مجوز فعالیت كانون های فرهنگی و هنری مساجد از تهران صادر می شود.

وی افزود: هم اكنون، هفت آموزشگاه آزاد هنری در زمینه آموزش تخصصی هنرهای نقاشی، خوشنویسی، هنرهای حجمی، سفال و سرامیك و تئاتر نیز در شهرستان نطنز فعالیت می كنند.

وی، با بیان اینكه چهار موسسه عرضه محصولات فرهنگی و سمعی و بصری در این شهرستان فعالیت می كنند، یادآور شد: پرونده پنج موسسه دیگر نیز برای اخذ مجوز در دستور كار این اداره قرار گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز تصریح كرد: هم اكنون این اداره، پیگیر راه اندازی چهار مركز چاپ دیجیتال فلكس و بنر است.

1724/م.م/562