۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۳۵
کد خبر: 80122997
T T
۰ نفر
براي جلوگيري از بازگشت مجدد اتباع بيگانه غيرمجاز برنامه ريزي شود

ياسوج - فرماندار بويراحمد گفت: براي جلوگيري از بازگشت مجدد اتباع بيگانه و مهاجران خارجي غيرمجاز به اين شهرستان برنامه ريزي دقيق و اصولي از سوي متوليان امر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمد الفونه' روز چهارشنبه در نشست كمیته امور اتباع بیگانه و مهاجران خارجی بویراحمد افزود: با توجه به گسترش روزافزون میزان نارضایتی مردم این شهرستان از وجود اتباع بیگانه دستگیری و جمع آوری هر چه سریعتر آنان ضروری است.

وی بیان كرد: اتباع پاكستانی با تكدی گری چهره یاسوج را نازیبا كرده و اتباع افغانی نیز با اشتغال در بخش های مختلف فرصت های شغلی را از افراد جویای كار شهرستان بویراحمد سلب كرده اند.

الفونه اظهار داشت: تعامل دستگاه های مختلف اجرایی بویراحمد با فرمانداری این شهرستان در زمینه جمع آوری اتباع بیگانه و مهاجران خارجی غیرمجاز قابل تقدیر است.

وی عنوان كرد: فرمانداری بویراحمد با كمك نهادهای متولی به طور جدی و مستمر موضوع دستگیری و جمع آوری اتباع بیگانه و مهاجران خارجی غیرمجاز را پیگیری می كند.

الفونه ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاكنون 41 تبعه بیگانه و مهاجر خارجی غیرمجاز در شهرستان بویراحمد دستگیر شده اند.

وی افزود: با اقدامات انجام شده از سوی فرمانداری بویراحمد، نیروی انتظامی كهگیلویه و بویراحمد و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط این افراد احساس امنیت نمی كنند تا براحتی بتوانند تكدی گری كرده و یا مشغول به كار شوند.

الفونه از سازمان حمل و نقل و پایانه های كهگیلویه و بویراحمد خواست به ترمینال های این استان اعلام كند تا از حمل و جا به جایی اتباع بیگانه و مهاجران خارجی غیرمجاز خودداری كنند.

در این نشست مقرر شد پلیس راه كهگیلویه و بویراحمد نسبت به توقیف خودروهای حامل اتباع بیگانه و مهاجران خارجی غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهد.

671/7535