۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۵۶
کد خبر: 80123606
T T
۰ نفر
محور اردبيل ، آستارا بالاترين ميزان تردد را به خود اختصاص داد

اردبيل - مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل گفت: محور اردبيل ، آستارا بالاترين ميزان تردد خودروها را به خود اختصاص داده است.

عبدالحسین علی اكبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محورهای دارای دستگاه های تردد شماری برخط (آنلاین) كه در پنج محور اردبیل ، آستارا - خلخال ، اردبیل - اردبیل ، سرعین - مغان ، اردبیل و سه راهی سرعین ، نیر نصب شده در فروردین ماه سال جاری یك میلیون و 693 هزار و 914 دستگاه وسیله نقلیه در مجموع رفت و برگشت تردد

كرده اند .

وی گفت: در این آمار بیشترین حجم تردد در محور اردبیل ، آستارا با تردد 277 هزار و 103 وسیله نقلیه بالاترین و محور نیر ، سرعین با 82 هزار و 226 وسیله نقلیه كمترین میزان تردد را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در فروردین ماه سالجاری به طور متوسط در هر ساعت در محورهای دارای دستگاه تردد شمار استان 240 وسیله نقلیه در هر جهت تردد كرده اند كه محور اردبیل ، آستارا با 374و محور نیر ، سرعین با 114 وسیله نقلیه سبك و سنگین تردد كرده اند.

علی اكبری اظهار داشت: در این ماه بالاتربن میزان تخطی از سرعت مجاز در محور اردبیل ، خلخال و مغان ، اردبیل صورت گرفته طوری كه در این دو محور 20 وسایل عبوری سرعت غیر مجاز داشته اند.

8124/594