۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 80125412
T T
۰ نفر
اردوي آمادگي تيم واترپلوي نوجوانان انتخابي تيم ملي در زنجان پايان يافت

زنجان - رييس هيأت شنا، شيرجه و واترپلو استان زنجان از پايان اردوي آمادگي تيم واترپلوي نوجوانان انتخابي تيم ملي با حضور 35 بازيكن از استان هاي مختلف كشور در زنجان خبر داد.

'محمد تقی نجفی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی واترپلو در دو گروه سنی 16 تا 17 ساله و 18 تا 19 ساله در استخر شهید شهبازی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان با حضور 'رومان پولاچیك' سرمربی خارجی تیم ملی از روز پنجشنبه به مدت دو روز برگزار شد.

وی با بیان اینكه ورزشكاران برتر چهار منطقه 'زنجان ، تهران ، توابع تهران و آذربایجان شرقی' به صورت تیمی در این مسابقات شركت داشتند، افزود: ورزشكاران استان های 'كرمان، كرمانشاه ، گیلان ، خراسان رضوی اصفهان' نیز به صورت انفرادی به مسابقات انتخابی تیم ملی واترپلو در زنجان دعوت شده بودند.

رییس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان با مثبت ارزیابی كردن برگزاری اردوهای آمادگی تیم واترپلو، استمرار چنین اردوهایی را ضروری دانست و تصریح كرد: برگزاری چنین اردوهایی در افزایش روحیه بازیكنان تأثیر بسزایی دارد.

نجفی به موقعیت برتر تیم زنجان در بین تیم های مطرح واترپلو كشور اشاره كرد و گفت: بنا به اذعان مسوولان فدراسیون، زنجان در حوزه آقایان و بانوان به عنوان قطب واترپلوی كشور شناخته شده و همواره در رده های برتر كشوری قرار دارد.

وی با بیان اینكه زنجان همواره در جایگاه های اول تا سومی واترپلوی كشور است، خاطر نشان كرد: تیم واترپلوی زنجان در لیگ برتر امسال توانست پس از سپاهان و نفت امیدیه رده سومی و در بخش بانوان نیز مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

مسابقات واترپلو 'جام آینده سازان و انتخابی تیم ملی' از روز پنجشنبه با حضور تیم های مختلف و بازیكنان برتر از نقاط مختلف ایران در زنجان آغاز شده است.

/522/7325/320
۰ نفر