۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85559204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار ورزشکاران رشته شنا و واترپلو در زنجان به چهار هزار نفر رسید

زنجان - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان از افزایش شمار بیمه شدگان این رشته ورزشی در استان به چهار هزار نفر خبر داد.

جمال داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و رشد رشته شنا، شیرجه و واترپلو استان در سال های اخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این اقدامات،‌تشکیل کمیته های تخصصی هیات بوده است، اضافه کرد: تلاش می کنیم کمیته های مربوطه در شهرستان ها نیز تشکیل شود تا توسعه این رشته در سطح استان به شکل مطلوبی هدایت و پیگیری شود.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه این استان در سال های نه چندان دور در رشته های شنا و واترپلو سرآمد بود، ادامه داد: هرچند این ۲ رشته در استان نسبت به گذشته افت کرده اما هنوز ورزشکارانی از استان عضو تیم ملی هستند.

وی اظهار داشت: حامد کریمی دروازه‌بان اول بازی های آسیایی هانگژو از زنجان است که در زمان حاضر نیز در اردوی تیم ملی واترپلو در کشور صربستان برای حضور در مسابقات آسیایی به سر می برد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: همچنین ۲ ورزشکار زنجانی نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند.

این مسوول با بیان اینکه شنا پیش زمینه موفقیت در رشته ورزشی واترپلو است، خاطر نشان کرد:جوامع پیشرفته برای ورزش های پایه مانند دو و میدانی و شنا ارزش قائل هستند و آن را در اولویت قرار می دهند و در کشور ما نیز باید توجه بیشتری به این رشته ها صورت گیرد.

به گفته رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان، توسعه و رونق این رشته های ورزشی در استان در گرو تجهیز و ارتقای امکانات و برنامه ریزی مدون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha