۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 80129042
T T
۰ نفر

توجه به كيفيت اصل اساسي در كارهاي فرهنگي است

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 80129042
توجه به كيفيت اصل اساسي در كارهاي فرهنگي است

تبريز- مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان شرقي توجه به كيفيت را يك اصل اساسي و مهم در برنامه ريزي و اجراي كارهاي فرهنگي عنوان كرد.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: به این اصل مهم بیش از سایر نهادهای فرهنگی در كانون پرورش فكری توجه شده و دقت و حساسیت در اجرای اینگونه برنامه ها موجب شده تا افراد شایسته ای در این نهاد تربیت شوند.

وی اظهاركرد: كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آذربایجان شرقی یكی از قدیمی ‌ترین مراكز كشور محسوب می ‌شود كه هم اكنون با داشتن نیروهای توانمند و خلاق در خدمت آینده سازان میهن اسلامی می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: روح فعالیت‌ های كانون پرورش فكری مبتنی بر پرورش فكر و مسایل تربیتی است.

وی افزود: باتوجه به پیشرفت پرشتاب فضاهای مجازی و استقبال نسل جدید از این فعالیت ‌ها، تلاش برای تجهیز كانون برای استفاده از فن ‌آوری ‌های جدید در فعالیت ‌ها بیش از پیش احساس می ‌شود.

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان گفت: استقبال و موفقیت سایت‌ هایی مانند تبیان نشان می ‌دهد كه می ‌توان با یك برنامه ‌ریزی صحیح و مناسب مخاطبان را جذب فضاهای سالم مجازی كرد.

وی راه اندازی سایت های مناسب برای مخاطب كودك و نوجوان را در كنار سایت اطلاع‌ رسانی و خبری امری ضروری عنوان كرد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان كرد: راه اندازی اینگونه سایت‌ ها موجب می شود تا بهترین فضا برای خانواده ‌ها، اولیاء تربیتی و كودكان و نوجوانان ایجاد شده و با اهمیت كار در حوزه كودك و نوجوان آشنا شوند.

وی همچنین بر روند ایجاد كتابخانه ‌های دیجیتالی تاكید كرد و افزود: با راه اندازی چنین مراكزی كودكان و نوجوانانی كه به هر دلیل به مراكز كانون دسترسی ندارند می توانند از امكانات و خدمات آن بهره ‌كافی را ببرند.

7240/587