۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۱:۲۴
کد خبر: 80134696
T T
۰ نفر
3000 واحد مسكن مهر به متقاضيان تحويل داده مي شود

استان تهران – دماوند – فرماندار شهرستان دماوند از تحويل 3000 واحد مسكن مهر به متقاضيان تا پايان خرداد ماه سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني خبر داد.

'علیرضا قاسمی فرزاد' روز سه شنبه در جلسه ستاد مسكن مهر شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری در جمع مسئولان استانی و شهرستانی مرتبط با عملیاتی كردن طرح مسكن مهر با تاكید بر ضرورت تكمیل هر چه سریعتر مسكن مهر و تحقق وعده تحویل 3000 واحد به متقاضیان، از همكاری و مساعدت تمامی دستگاه ها و تلاش آنها برای تكمیل هر چه سریعتر پروژه عظیم مسكن مهر قدردانی كرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به مهرورزی دولت خدمتگزار و تحقق آرزوی افرادی كه سالیان متمادی در انتظار صاحبخانه شدن هستند، اظهار داشت: تمامی دستگاه ها اعم از مسكن و شهرسازی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی و دستگاه های خدمات رسان اعم از آب، گاز، برق و مخابرات با عزمی جزم در صدد تكمیل این پروژه عظیم و تحویل آن در پایان خرداد ماه هستند.

در این جلسه تمامی مصوبات جلسات گذشته قرائت و میزان پیشرفت، موانع و مشكلات آن مورد بررسی قرار گرفت و راهكارهای اصولی با مشاركت تمامی اعضای ستاد مسكن مهر شهرستان ارایه شد.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص فاضلاب و دفع آن خصوصا در مسكن مهر مهرآباد ، اذعان داشت: مقرر شد تا با احداث سپتیك مركزی موقتا مشكل دفع فاضلاب تا راه اندازی سیستم تصفیه خانه در این محل مرتفع شود و در این راستا زمینی متعلق به مسكن و شهرسازی برای احداث و نصب سپتیك به این امر اختصاص یافته است.

قاسمی فرزاد، یكی از بندهای مصوبات را مشخص كردن متقاضیان و میزان آورده آنان برای عضویت در مسكن مهر دانست و گفت: ساماندهی اعضای واجد شرایط و جایگزین كردن آنان به جای اعضای انصرافی و اعضایی كه به تعهدات خود عمل نكرده اند و ثبت تمامی مشخصات متقاضیان برای تكمیل پرونده در سامانه ضروری است، ضمن آنكه اولویت جایگزینی با افرادی بومی خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند، طرح مسكن مهر را طرح عظیم ملی عنوان كرد و از مسئولان ذیربط خواست تا با تشریك مساعی هر چه بیشتر در راستای خدمات رسانی گاز، آب ، برق، دفع اصولی فاضلاب، فضای سبز، صدور پروانه توسط شهرداری ها، معرفی افراد جایگزین و انجام زیرساخت های لازم اقدام نمایند.

وی از استقرار كارگزاران در شهرستان دماوند برای ثبت و تكمیل پرونده متقاضیان در سامانه خبر داد و گفت: تمامی مراحل اجرا و تكمیل این پروژه ملی باید اصولی و با در نظر گرفتن مسایل فنی باشد تا خدای ناكرده غفلت یك گروه و مجموعه سبب زیر سوال رفتن طرحی با این عظمت نشود، لذا لازم است تا دستگاه های خدمات رسان با كامپكت (تراكم)مناسب مسیرها و آزمایش تراكم خاك، مسیرهای مستحكم و اصولی را بنا نمایند.

همچنین مقررشد جلسه دیگری بنا به ضرورت در دوشنبه آینده با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مسئولان استانی و شهرستانی برای گزارش عملكرد مجموعه ذیربط و ارایه تسهیلات لازم برای تسریع روند اجرایی پروژه برگزار شود.

تهرام/8128/1457///