۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 80141871
T T
۰ نفر
خير مدرسه ساز كشور براي دانش آموزان استثنايي گيلان مدرسه مي سازد

رشت - خير مدرسه ساز تهراني از بزرگترين خيرين مدرسه ساز كشور براي دانش آموزان استثنايي استان گيلان مدرسه مي سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهدی كیانی فرد' خیر مدرسه ساز تهرانی تصمیم به ساخت مدرسه ای برای دانش آموزان استثنایی استان گیلان گرفته است.

این خیر مدرسه ساز اهل و ساكن تهران صبح روز یكشنبه طی مراسمی از سوی آموزش و پرورش استان گیلان در مجتمع استثنایی دكتر خزائلی رشت تجلیل شد.

آموزش و پرورش استثنایی گیلان به پاس قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز طی مراسمی از 'مهدی كیانی فرد' از جمله بزرگترین خیر مدرسه ساز كشور و از همسر این خیر 'سكینه خالقی راد' تجلیل به عمل آورد.

این خیر تهرانی تاكنون حدود 14مدرسه در كشور به نام ائمه معصومین ساخته از این تعداد دو مدرسه در استان گیلان در شهرهای فومن و لشت نشاء توسط این خیر احداث شده است.

این خیر تصمیم به ساخت پانزدهمین مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در استان گیلان را دارد كه تاكنون 80 میلیون تومان از هزینه ساخت این مدرسه به نام '14 معصوم' را اهداء كرده است.

گفتنی است كه یك میلیون تومان هزینه برگزاری این مراسم از سوی این خیر به آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان اهداء شد.

در مراسم تجلیل از این خیر لوح تقدیر 'نامدار عبدالهیان' معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور به این خیر اهداء شد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: اكنون كه در سایه الطاف الهی، همت صادقانه را توام با خدمت خالصانه به دانش آموزان عزیز با نیازهای ویژه میهن اسلامی تقدیم نموده اید و با مهرورزی و محبت در طی این مسیر مقدس از هیچ كوششی دریغ نورزیده اید به مصداق حدیث شریف 'من لم یشكر المخلوق لم یشكر الخالق' است.

در بخش دیگری از لوح تقدیر رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور افزوده شده: از زحمات و تلاش های ارزشمندتان در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استثنایی تقدیر و تشكر كرده و از درگاه ایزدمنان استمرار توفیقات شما را برای ارایه خدمت ماندگار به نظام تعلیم و تربیت كشور مسئلت دارم.

در مراسم یاد شده 'اسماعیل بشارتی مقدم' مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان، جمعی از مربیان آموزشگاه دكتر خزائلی رشت و دانش آموزان با نیازهای ویژه حضور داشتند. ك/2.

7286/604