۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۲:۱۸
کد خبر: 80142891
T T
۰ نفر
فراخوان مقاله بيست و يكمين اجلاس سراسري نماز در كرمانشاه آغاز شد

كرمانشاه - مسوول كميته تبليغات و اطلاع رساني بيست و يكمين اجلاس سراسري نماز در كرمانشاه، از تمهيدات انديشيده شده براي فراخوان مقاله براي اين اجلاس سراسري خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ' نورالله حسینی' روز یكشنبه افزود: پس از سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری به كرمانشاه در 20 مهر ماه سال گذشته، پیرو دستور معظم له برگزاری بیست و یكمین اجلاس سراسری نماز در برنامه كاری مدیریت استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرجه باشكوهتر این اجلاس صورت گرفته و كمیته های مختلف آن در استان تشكیل شده و علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به پرتال استانداری كرمانشاه مراجعه كرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

حسینی گفت: دبیرخانه دایمی اجلاس های سراسری نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و بهره مندی از رای و اندیشه صاحب نظران و پژوهشگران و تجلیل از صاحبان آثار برتر، نسبت به فراخوان مقاله اقدام كرده لذا از علاقه مندان دعوت می شود مقالات خود را براساس محورها و موضوعات پیشنهادی، نماز و نهضت مسجد سازی، امام جماعت شایسته، نماز و اخلاق اسلامی تهیه و به آدرس www.namaz.ir ارسال كنند.

به گفته وی نتایج فراخوان در تاریخ 10/6/91 از طریق پایگاه اطلاع رسانی اقامه نماز و دیگر سایت های مربوطه از جمله پرتال استانداری كرمانشاه اعلام خواهد شد.

567