۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 80153463
T T
۰ نفر

وزير ارشاد با آيت الله ناصري ديدار و گفت و گو كرد

۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 80153463
وزير ارشاد با آيت الله ناصري ديدار و گفت و گو كرد

تهران- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در بيت آيت الله ناصري از علماي حوزه علميه اصفهان با وي ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،آیت الله 'حاج شیخ محمد ناصری دولت آبادی' در این دیدار , وظیفه و مسوولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهم و سنگین توصیف كرد و اظهار داشت: هدف در انجام امور مختلف باید خدایی باشد و امیدوارم در مسیر خدمت به اسلام، قرآن، ولایت و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

وی با بیان اینكه خشنودی و رضایت حضرت مهدی (عج) باید در انجام همه امور در نظر گرفته شود تاكید كرد: لازم است به این مهم توجه و اهتمام ویژه ای شود تا بوسیله آن زمینه ظهور آن حضرت فراهم آید.

آیت الله ناصری, برگزاری سلسله نشست های نام آوران حوزه علمیه اصفهان را از فعالیت های تاثیرگذار دانست و افزود: امیدواریم در آینده شاهد برگزاری این گونه نشست ها در كشور باشیم.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تبریك حوال ماه رجب ضمن ابراز خرسندی و خشنودی ازاین دیدار سخنان وی را جذاب, آموزنده, تاثیرگذار و پر مخاطب عنوان كرد.

'سید محمد حسینی ' از حضرت آیت الله ناصری خواست با توجه به نیاز امروز جامعه ,مباحث اخلاقی خود را افزایش دهند و تشنگان معارف ناب اسلامی را با بیانات خود سیراب سازند.

حسینی همایش نام آوران حوزه علمیه اصفهان را در راستای بزرگداشت مفاخر حوزه علمیه اصفهان دانست و از آن بعنوان حركتی ارزشمند در راستای آشنایی نسل امروز با این مفاخر یاد كرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در دوره اول به 14 شخصیت تاثیرگذار از ابتدای ورود اسلام به اصفهان تا ابتدای دوره صفویه در 14 نشست تخصصی پرداخته شد.

در این دیدار صمیمانه حسینی از مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خواست تا همه سخنرانی های آیت الله ناصری جمع آوری , تنظیم و چاپ شود و در فصل پایانی سال رونمایی صورت گیرد.

'همایش نام آوران حوزه علمیه اصفهان' روز پنج شنبه با حضور ' سید محمد حسینی ' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و استانی در موسسه نشر معارف اهل البیت(علیهم السلام)،اصفهان برگزار شد.

فراهنگ ** 1355 **
۰ نفر