۷ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۱۴
کد خبر: 80153898
T T
۰ نفر

بخش سي سي يو بيمارستان حشمتيه نايين تجهيز شد

۷ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۱۴
کد خبر: 80153898
بخش سي سي يو بيمارستان حشمتيه نايين تجهيز شد

اصفهان-رييس شبكه بهداشت و درمان نايين گفت:بخش سي سي يو بيمارستان 58 تختخوابي حشمتيه اين شهرستان با 530ميليون تومان تجهيز شد.

'علی شریفی' روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ برای اكوكاردیوگرافی، مانیتورینگ قلبی، وسایل مورد نیاز سی سی یو، تخت و تجهیزات پزشكی و وسایل سختمانی هزینه شده است.

وی افزود:بخش سی سی یو این بیمارستان با توجه به نیازسنجی دانشگاه علوم پزشكی استان در سال 89،با شش تخت به بهره برداری رسیده است.

رییس شبكه بهداشت و درمان نایین با بیان اینكه در زمان حاضر این بخش مجهز شده است،تصریح كرد:باید با اطلاع رسانی به مردم آنها را از ارتقای سطح كیفی این بخش، آگاه كنیم.

وی گفت:با توجه به محرومیت، گستردگی و پوشش شهرستان های همجوار دو متخصص قلب و عروق برای بخش سی سی یو نایین، ضروری است.

وی همچنین گفت: انتظار ما از مسئولان حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی اصفهان این است كه در توزیع متخصص قلب و عروق با این شبكه همكاری كنند.

'داوودشفیعی'رییس بیمارستان حشمتیه نایین نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:با همكاری پرسنل و اعضای شبكه بهداشت و درمان این شهرستان سی سی یو این بیمارستان از نظر تجهیزات، پرسنل و پزشكان به عنوان درجه یك ارزیابی شده است.

بیمارستان 58 تختخوابی حشمتیه نایین، تنها بیمارستان در مسیر طریق الرضا(ع) در استان اصفهان و در محدوده شهرهای شرقی استان به بیماران خدمات درمانی ارایه می دهد.

شهرستان نایین با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در كیلومتر 140 شرق اصفهان واقع است.

ت/7136/1042