۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85189626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان نایین به یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پُرتابل مجهز شد

اصفهان-ایرنا-رییس بیمارستان "حشمتیه حبیبیان" نایین از تجهیز این مرکز درمانی به یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پُرتابل خبر داد و گفت: این دستگاه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

ماشاالله رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه با برند "فوجی" (FUJI) و مدل "FDR GO PLUS" توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تامین شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه مذکور در مکان‌های مختلف و بصورت سیار و قابل حمل، امکان ثبت تصاویر رادیولوژی با دقت بالا را دارد که در تشخیص سریع و دقیق بیماری‌ها به پزشک متخصص کمک بسیاری می‌کند.

رضایی با بیان‌اینکه آموزش‌های لازم در باره چگونگی استفاده از این دستگاه به کارکنان بیمارستان حشمتیه نایین ارائه شد، اضافه کرد: دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پُرتابل به جدیدترین فناوری روز دنیا مجهز است و با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شرق اصفهان، تامین شد.

وی از جمله مزایای این دستگاه را سیار و در دسترس بودن، سرعت، صرفه‌جویی در هزینه و کیفیت تصاویر عنوان و خاطرنشان کرد: این دستگاه بمنظور تصویربرداری از بیمارانی که به هر دلیلی امکان جابه‌جایی آنها وجود ندارد، کاربرد بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان حشمتیه حبیبیان نایین دارای ۵۸ تخت است، گفت: این مرکز درمانی دارای درمانگاه سرپایی و بخش‌های داخلی، جراحی، اطفال، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، زایشگاه، مُراقبت‌های ویژه و اورژانس است.

رضایی با بیان‌اینکه برخی از بیماران شهرهای شرق اصفهان برای دریافت خدمات "اِم آر آی" به این بیمارستان مراجعه می کنند، افزود: در هر ماه تعداد بیماران ورودی به بخش اورژانس این بیمارستان بطور میانگین ۶ هزار نفر، کلینیک درمانی ۲ هزار نفر و در بخش های تخصصی ۳۲۰ نفر است.

شهرستان نایین با حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha