۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80159927
T T
۰ نفر
350 دانشجو از دانشگاه دريانوردي چابهار دانش آموخته شدند

چابهار - 350 دانشجوي دانشگاه دريانوردي و علوم دريايي چابهار دانش آموختگي خود را روز چهارشنبه در تالار وحدت اين مركز آموزش عالي جشن گرفتند.

در این مراسم علاوه بر اعضای هیات رییسه و اساتید، 700 نفر از دانشجویان دانشگاه دریانوردی و خانواده دانش آموختگان حضور داشتند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دانشجویان در چهار گروه 'زیست دریا، مهندسی شیلات گرایش تكثیر وپرورش آبزیان و گرایش فرآوری محصولات دریایی، مدیریت بازرگانی و اقتصاد تحصیل می كردند.

دكتر 'مرتضی ضیاءالدینی' با بیان اینكه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سال 1355 تاسیس شد افزود: تمامی اساتید این دانشگاه در رژیم گذشته خارجی بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت متحول شد و پس از انقلاب فرهنگی فعالیت مجدد خود را در سال 1362 با 27 دانشجوی پسر از سرگرفت.

وی اظهارداشت:‌ این دانشگاه هم اكنون با سه دانشكده مهندسی دریا ، علوم دریایی و مدیریت و علوم انسانی حدود سه هزار و 600 دانشجوی پسر و دختر شاغل به تحصیل در 23 رشته كارشناسی و كارشناسی ارشد دارد.

او گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار هم اكنون با بهره گیری از اساتید مجرب ایرانی، از قدیمی ترین و تخصصی ترین دانشگاه های دریانوردی زیرپوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

دكتر 'امین بهزادمهر' رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز در جشن دانش آموختگی دانشجویان با تاكید بر ارزش والای تحصیل و كسب علم در جهت اعتلای كشور گفت: با پیگیریهای انجام شده امید است از ابتدای سال تحصیلی جدید رشته 'مهندسی منابع طبیعی - شیلات' در این دانشگاه در مقطع كارشناسی ارشد دانشجو پذیرش كند.ك/3

588/653
۰ نفر