۱۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱:۰۶
کد خبر: 80168706
T T
۰ نفر
دومين نمايشگاه صنعت چاپ و بسته بندي استان قم راه اندازي شد

قم ـ دومين نمايشگاه صنعت چاپ و بسته بندي استان قم سه شنبه شب با حضور حجت الاسلام 'محمد مهدي عرب انصاري' معاون سياسي امنيتي استاندار قم در محل دايمي نمايشگاه هاي استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس اتحادیه چاپخانه داران استان قم در این مراسم كه با حضور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان و پیشكسوتان عرصه چاپ و نشر كشورمان برگزار شد، بر ضرورت اولویت بندی نیازها و مشكلات برای تسریع در رسیدگی و برطرف ساختن آنها در این عرصه تاكید كرد.

' جهانگیر رضایی' طی سخنانی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ و نشر، از روند روبه رشد ناشران و صنایع وابسته در استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه همواره مورد توجه مسوولان امر و فعالان این عرصه قرار داشته و معرفی صنایع نوین و پیشرفته را در اولویت برنامه ها قرار داده است.

نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی استان قم از 17 تا 19 خردادماه با همكاری اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه چاپخانه داران، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شركت شكوفامهر به عنوان مجری طرح در 39 غرفه در محل دایمی نمایشگاههای استان قم دایر می باشد.

گفتنی است 12 غرفه در این نمایشگاه به چاپخانه داران و 5 غرفه نیز به صحافی های استان اختصاص یافته و مراكز ارایه دهنده تجهیزات و ماشین آلات چاپ و نشر در 9 غرفه و كانونهای تبلیغاتی نیز در 5 غرفه جای گرفته اند.

برگزاری انتخابات شورای مشورتی صنعت چاپ و نشر كشور با حضور روسای اتحادیه چا‌پخانه داران كشور، برگزاری نشست تخصصی با موضوع 'مشتری و فروش' در روز پنجشنبه و برگزاری یك همایش 'بازاریابی و تبلیغات در صنعت چاپ و نشر' در روز جمعه از مهمترین برنامه های جنبی این نمایشگاه بشمار می رود. ك/2

8146 / 380/