۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 80189781
T T
۰ نفر

سپاه براي مقابله با هرگونه تهديد دشمن آماده است

۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 80189781
سپاه براي مقابله با هرگونه تهديد دشمن آماده است

زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان ، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تكيه بر توانمندي ها و گوش به فرمان رهبري براي مقابله با هرگونه تهديدات دشمنان داخلي و خارجي است.

سردار جهانبخش كرمی ، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پاسداران از بدو شكل گیری سپاه تا به امروز در حفظ و حراست از انقلاب و نظام نقش ارزنده و تعیین كننده ای داشته اند.

وی به نقش سپاه در دواران دفاع مقدس اشاره كرد و اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب این نهاد با تدبیر ، درایت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) شكل گرفت و برای مقابله با ضد انقلاب و برقراری امنیت پای در میدان گذاشت.

سردار كرمی تصریح كرد: زمانی كه ابرقدرت ها جنگ را توسط صدام به ایران اسلامی تحمیل كردند با تدبیر و فرمان امام (ره) سپاه وارد عرصه دفاع مقدس شد و با قرار گرفتن در كنار سایر نیروهای مسلح توانست در عقب راندن سربازان دشمن نقش ارزنده ای ایفا كند.

وی گفت: نیروهای جان بركف سپاه ، دوش به دوش سایر رزمندگان اسلام و در یك سنگر با نیروهای متجاوز رژیم بعث عراق جنگیدند تا وجبی از خاك ایران اسلامی در دست آنها باقی نماند.

سردار كرمی ، خاطرنشان ساخت: نیروهای سپاه برای مقابله با دشمن تا دندان مسلح ، عملیات های مختلف و غرورآفرین هم چون بدر ، خیبر ، والفجر هشت ، كربلای پنج بیت المقدس و فتح المبین را انجام دادند بطوریكه حضرت امام خمینی نیز اقدامات متحورانه و دلیرمردانه این نیروی ارزشی و ولایتمدار را تحسین كرد.

وی با بیان اینكه سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس ، كارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت ، افزود: سپاه با به پایان رسیدن جنگ تحمیلی با تمام توان و با استفاده از نیروهای متخصص و كارآمد وارد عرصه سازندگی شد تا در این سنگر نیز به دولت و مردم متدین ، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی ، خدمات ماندگار و ارزشمند ارایه دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این نیروی مردمی در برقراری امنیت پروازی ، حفاظت از شخصیت ها و بزرگان كشور ، محرومیت زدایی ، خنثی سازی توطئه ها و مقابله با فتنه گران، نیز زحمات زیادی را متحمل شده و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

سردار كرمی ، به برنامه های روز پاسدار در زنجان اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاری دعای ندبه ، گردهمایی فرهنگی و بصیرتی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، حضور سازمان یافته در میعادگاه نماز جمعه ، سخنرانی در خطبه های قبل از نمازجمعه ، افتتاح چنین طرح عمرانی ، برگزاری جشن مسلاد ثار الله ، دیدار با ائمه جمعه ، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ، برنامه صعود به قله های سبلان و دماوند ، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان از جمله برنامه هایی است كه از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در طول هفته پاسدار به مرحله اجرا درخواهد آمد.

597/522