۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 80199185
T T
۰ نفر
حضور 14 تيم ليگ برتر كشوري در مسابقات كبدي زنجان قطعي شد

زنجان - دبير هيات ورزش كبدي استان زنجان گفت: حضور 14 تيم ليگ برتر كبد سالني هفت نفره در مسابقات زنجان قطعي شد.

مرتضی فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: ورزشكاران كبدی استان های تهران، آذربایجانغربی، كرمانشاه، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، قزوین ، هرمزگان ، كهكیلویه و بویراحمد ، خراسان جنوبی، مركزی، فارس ، زنجان و شهرستان نقده برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی كرده اند.

وی با بیان اینكه در رقابتهای لیگ برتر كبدی در زنجان قریب به 20 داور و ناظر حضور خواهند داشت اظهار داشت: هر استان می تواند با هفت ورزشكار منتخب و به همراه یك مربی و یك سرپرست در رقابت های زنجان حاضر شود.

فتحی تصریح كرد: ورزشكاران تیم های شركت كننده در این رقابت ها دهم تیر ماه سالجاری وارد زنجان شده و پس از وزن كشی ، به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان به مصاف یكدیگر خواهند رفت.

وی گفت: این مسابقات در رده سنی مردان بزرگسال برگزار خواهد شد و با توجه به میزبانی زنجان با دو تیم الف و ب ، در مقابل حریفان صف آرایی خواهد كرد.

دبیر هیات كبدی استان زنجان با بیان اینكه انتظار می رود با حمایت های مادی و معنوی مسوولان استان، زنجان بتواند میزبان شایسته ای برای برگزاری این رقابت ها باشد ، گفت: این دوره از رقابت های لیگ برتر كبدی مردان بزرگسال ایران در دو گروه برگزار می شود كه از هر گروه فقط سه تیم برتر و شاخص به مرحله پایانی صعود خواهند كرد.

وی افزود: تیم اول این دوره از رقابت های لیگ برتر با نظر مسوولان فدراسیون كبدی، به عنوان نماینده ورزشی كبدی جمهوری اسلامی ایران، امسال به یكی از مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد.

فتحی از آمادگی كامل هیات كبدی زنجان برای میزبانی این رقابت ها خبر داد و اظهار داشت: به منظور رشد، گسترش و معرفی هرچه بیشتر این رشته ورزشی در زنجان حضور علاقه مندان برای تماشای این رقابتها به صورت رایگان خواهد بود.

597/522/ 1645
۰ نفر