۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۹:۱۶
کد خبر: 80208110
T T
۰ نفر
دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي براي كاركنان دولت برگزار مي شود

اروميه - مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان غربي گفت : نخستين دوره هاي آموزشي فني و مهندسي براي كاركنان دولت توسط آموزش فني و حرفه اي آذربايجان غربي برگزار مي شود .

حمید رضا خانپور روز یكشنبه در مراسم بازدید از كارگاههای تخصصی صنعت ساختمان در مركز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون شهرستان ارومیه افزود : با اخذ مجوز از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای نخستین بار در سطح كشور دوره های آموزشی فنی و مهندسی برای كاركنان دولت در آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود.

وی اضافه كرد : بر اساس پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 1391 بعنوان سال تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و در راستای توسعه آموزش های مهارتی و فرهنگ مهارت آموزی با شعار نهضت مهارت آموزی و هر ایرانی یك مهارت، آموزش های فنی و حرفه ای در این استان غربی توسعه و گسترش می یابد.

وی دوره های آموزش فنی و مهندسی در رشته های عمران ، راه ، ساختمان و معماری را حركت جدیدی در راستای ارایه آموزش های تخصصی به كاركنان دولت در این استان برگزار می شود عنوان كرد.

خانپور یادآور شد : با اجرایی شدن دوره های آموزشی و مهارتی ویژه شاغلین بخش دولتی سالانه بیش از دو هزار نفر از آموزشهای تخصصی و ارتقای مهارت بهره مند می شوند.

وی گفت : با هماهنگی های انجام شده با معاونت هماهنگی امور عمرانی و انعقاد تفاهم نامه با سازمان راه و شهر سازی ، بنیاد مسكن ، نظام مهندسی ساختمان ، كانون كاردانهای ساختمان و پیمانكاران استان دوره های تخصصی و فنی نیز در این استان برگزار می شود .

وی توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای ، ارتقای مهارت شاغلین را از اولویتهای این برنامه آموزشی در سازمان فنی و حرفه عنوان كرد .

582/583