۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 80218952
T T
۰ نفر

بخش هاي جشنواره منطقه اي فيلم دنا تشريح شد

۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 80218952
بخش هاي جشنواره منطقه اي فيلم دنا تشريح شد

ياسوج - دبير اجرايي چهل و هشتمين جشنواره سينماي جوان 'دنا' گفت: در اين جشنواره سه بخش مجزا پيش بيني شده است كه در هر يك برنامه هاي ويژه اي اجرا خواهد شد.

مهدی ابدالی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه بخش ویژه این جشنواره در سه رده فیلم كوتاه، فیلمنامه و عكس برگزار می شود افزود: در این بخش یك سانس نمایش آثار برگزیده بین الملل نیز در نظر گرفته شده است.

وی فیلمنامه را دومین بخش این جشنواره عنوان كرد و گفت: در این بخش یك جایزه ویژه به بهترین فیلمنامه كه از متون معاصر یا كهن ایرانی اقتباس شده باشد، اهداء خواهد شد.

ابدالی با تشریح سومین بخش این جشنواره بزرگ منطقه ای نیز گفت: این بخش شامل عكس می شود و در آن جایزه ویژه ای به بهترین عكس از بین شركت كنندگان كه متولد سال 1369 به بعد باشند نیز تعلق می گیرد.

وی اظهار داشت: در مجموع،108 فیلم، 12 فیلم نامه، 36 تك عكس و سه مجموعه عكس به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از نوزدهم تا بیست و سوم تیرماه جاری با حضور 12 استان البرز، تهران، قزوین، قم، بوشهر، سمنان، مازندران، فارس، كهكیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و همچنین یزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كهكیلویه و بویراحمد و انجمن سینمای جوانان ایران در یاسوج مركز استان كهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این جشنواره امروز در یاسوج برگذار می شود.



627/671