۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۷:۱۲
کد خبر: 80220051
T T
۰ نفر

شادي سياه در حاجي آباد به روي صحنه رفت

۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۷:۱۲
کد خبر: 80220051
شادي سياه در حاجي آباد به روي صحنه رفت

حاجي آباد- نمايش شادي سياه توسط گروه نمايش عرفان حاجي آباد يكشنبه شب در سالن مجتمع فرهنگي هنري شهيد مجيد حسن زاده به روي صحنه رفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد در گفت وگوی اختصاصی به خبرنگار ایرنا گفت: نویسندگی و كارگردانی این نمایش زین العابدین صادقی مزیدی را به عهده دارد.

ایرج حیدری افزود: در این نمایش طنز اجتماعی علی كرامتی، ادریس دهقانی، وحید شهسواری پور، اشكان كرم پور، محسن دهقانی، سمانه طهماسپور و راضیه اطهری به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

بر اساس همین گزارش كارگردان نمایش شادی سیاه گفت: این نمایش بر اساس موضوع ترك اعتیاد نوشته شده و روند قصه طبق (اكستازی) كه همان شادی های كاذب می باشد نوشته شده است.

زین العابدین صادقی مزیدی افزود: این نمایش مروری است بر زندگی چند قشر از جامعه كه با این معضل اجتماعی دست به گریبان هستند.

وی در ادامه گفت: این نمایش به مدت یك ماه تمرین شده كه به هنرمندی هنرمندان انجمن نمایش شهرستان حاجی آباد به نمایش گذاشته شده است.

نمایش شادی سیاه با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد و انجمن نمایش توسط گروه هنری عرفان تا 26 تیرماه به مدت 10 شب از ساعت 20 و سی دقیقه در سالن آمفی تأتر مجتمع فرهنگی هنری شهید مجید حسن زاده به روی صحنه می رود.

شهرستان حاجی آباد در 158 كیلومتری شمال بندرعباس مركز استان هرمزگان قرار دارد.ك/3

668/7193