دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر، نشانه دلدادگي آنها به اين حوزه است

اصفهان - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان گفت: دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر در رشته هاي مختلف، نشانه علاقه و دلدادگي آنها به فرهنگ و هنر است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، 'محمود شالویی' در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شهرضا افزود: لازم است با همكاری و همدلی در جهت برطرف كردن مسایل مختلف در مسیر توسعه و ترویج حوزه فرهنگ و هنر حركت كنیم.

وی اظهار داشت: شهرستان شهرضا از وجود افراد ارزشمندی همانند شهید 'مدرس'، حكیم 'الهی قمشه ای'، شهید همت' و دیگر فرهیختگان برخوردار بوده است و در زمان حاضر نیز افراد تاثیرگذاری در این شهر وجود دارند.

شالویی خاطر نشان كرد: شهرضا ظرفیت و استعدادهای خوب در زمینه های فرهنگی، هنری دارد كه شكوفا شدن و به ثمر رسیدن این ظرفیت ها نیازمند برنامه ریزی است.

وی، جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر را بسیار ویژه برشمرد و گفت: گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر تاثیر قابل توجهی دارد.

'رضا مهندسی' رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا نیز با اشاره به وجود مشاهیر مختلف در این شهرستان بر ایجاد ظرفیت های جدید فرهنگی و هنری تاكید كرد.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان نیازمند برنامه ریزی، همدلی و هماهنگی است كه باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

به گزارش روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، در این دیدار نمایندگان موسسات فرهنگی، آموزشگاههای آزاد هنری، موسسات قرآنی، انجمن سینمای جوان، هنرهای نمایشی، اصحاب مطبوعات، كانون های آگهی و تبلیغات، انجمن های ادبی و كانون های فرهنگی و هنری مساجد به ارایه دیدگاهها ی خود پرداختند.

د/510/607