۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 80228838
T T
۰ نفر
تامين اجتماعي زمينه ساز توسعه همه جانبه كشور است

رشت - معاون اداري و مالي سازمان تامين اجتماعي كشور گفت: از طريق تامين اجتماعي، مي توان محيط امني را در بخش صنعت، كشاورزي و توسعه كشور ايجاد كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی رضا رخشنده رو' روز شنبه در مراسم معارفه مدیركل جدید تامین اجتماعی استان گیلان در رشت افزود: اكنون دولت اهتمام وِِیژه ای به تحقق قانون تامین اجتماعی دارد و تمام سعی و تلاش خود را برای توجه به این مجموعه به كار گرفته است.

وی در ادامه مدیریت منابع سازمان و انجام درست تعهدات را از اهداف سازمان تامین اجتماعی و كاری سخت عنوان و تصریح كرد: تحقق این كار مهم و سخت بایستی به وسیله مدیران با تجربه انجام شود كه این سازمان در انتصاب ها نهایت دقت را به كار می گیرد.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تامین اجتماعی با وصول درآمدها و حق بیمه برای تعهدات خود اقدام می كند بنابراین برای جلوگیری از مشكلات باید مدیریت منابع مد نظر باشد.

وی با بیان این كه سازمان تامین اجتماعی برای ارایه تعهدات خود به بیمه شدگان نهایت سعی و تلاش خود را به كار می گیرد، خاطر نشان كرد: تامین اجتماعی ضامن آرامش خاطر نیروهای مولد و خانواده آنها است.

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی گفت: صندوق تامین اجتماعی متعلق به همه بیمه شدگان است.

'محمدحسین اصغریان' افزود: صندوق تامین اجتماعی باید به نحوی مدیریت و تعهدات آن به گونه ای ارایه شود كه دچار بحران و مشكل نشود.

وی تقویت بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی را ضروری دانست و اظهار كرد: تامین اجتماعی مرتفع كننده بسیاری از مشكلات كارفرمایان و بیمه شدگان است.

وی پرداخت اصل بدهی تا پایان آذر ماه امسال و معاف از پرداخت جرایم را فرصتی برای كارفرمایان عنوان و بیان كرد: كارفرمایان بایستی از این فرصت به دست آمده استفاده و برای پرداخت اصل بدهی خود به تامین اجتماعی اقدام كنند.

معاون برنامه ریزی استانداری گیلان افزود: با این اقدام صندوق تامین اجتماعی تقویت شده و كارفرمایان بهتر می توانند در مسیر تولید فعالیت كنند.

در این مراسم طی حكمی از سوی 'سعید مرتضوی' مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی كشور 'جمیل حق پرست ماسوله' به عنوان مدیركل جدید تامین اجتماعی استان گیلان معرفی شد و از زحمات دكتر 'محمدحسین شهدی نژاد' سرپرست این مجموعه قدردانی به عمل آمد.

حق پرست بیش از 20 سال در پست های مختلف تامین اجتماعی سابقه دارد كه ریاست شعبه صومعه سرا و معاونت اداری و مالی اداره كل تامین اجتماعی گیلان از آن جمله است.

آخرین پست سازمانی حق پرست مدیركلی تامین اجتماعی استان یزد طی 5 / 3 سال گذشته است.ك/2

7286/ 603
۰ نفر