۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80232353
T T
۰ نفر

زمان پخش سريال‌هاي ماه رمضان تلويزيون مشخص شد

۲۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80232353
زمان پخش سريال‌هاي ماه رمضان تلويزيون مشخص شد

تهران - نگاهي به زمان پخش سريال‌هاي ويژه ماه مبارك رمضان شبكه‌هاي سيما نشان مي‌دهد كه تنها سريال شبكه تهران پيش از افطار پخش مي‌شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'راز پنهان'، 'چمدان'، 'خداحافظ بچه' و 'شاید برای شما هم اتفاق بیافتد' عناوین مجموعه‌هایی است كه در ماه رمضان میهمان خانه‌های روزه‌داران می‌شود.

از میان این آثار، چمدان و خداحافظ بچه مضمونی طنز دارند؛ 'راز پنهان' یك موضوع اجتماعی را پیگیری می‌كند و 'شاید برای شما هم اتفاق بیافتد' ساختار اپیزودیك دارد.



** 'راز پنهان' در شبكه یك برملا می‌شود

مجموعه تلویزیونی 'راز پنهان' به تهیه كنندگی مجید اوجی و نویسندگی و كارگردانی فلورا سام، هر شب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبكه یك سیما پخش می‌شود.

داریوش ارجمند، پروانه معصومی، الهام حمیدی، كامران تفتی، لیلابلوكات، علیرضا جلالی تبار ، جمال اجلالی، لادن طباطبایی، دكتر محمود عزیزی و بازیگر خردسال فاطمه دقاقی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

داستان این مجموعه از آنجا آغاز می‌شود كه فرامرز احصایی 35 ساله بر اثر تصادف به كمامی رود و پس از یك هفته در بیمارستان به هوش می آید، اما هیچ چیز را به یاد نمی آورد، هیچكس را نمی شناسد و هیچ خاطره ای ندارد. او اكنون مثل كودكی است كه تازه بدنیا آمده اما گذشته ای دارد كه هرچند آن را به خاطر نمی آورد ، اما دیگران آن گذشته رامی دانند و فراموش نكرده اند. فرامرز هرچند اعضای خانواده اش را به خاطر نمی آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد.



** 'مثل من، مثل تو' و 'چمدان' برای شبكه دو سیما

مجموعه تلویزیونی 'چمدان' كاری از گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما است كه خسرو ملكان آن را كارگردانی و تهیه كرده است و در ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 23 و 45 دقیقه پخش می‌شود.

فتحعلی اویسی، اكرم محمدی، مهران غفوریان، هوشنگ توكلی و شهره لرستانی ازجمله بازیگران این مجموعه هستند.

داستان این مجموعه از چمدانی بی صاحب آغاز می‌شود كه در اتفاقاتی خاص در دست افراد مختلفی می افتد و هركدام از افراد با آن ماجرایی دارند.

مجموعه تلویزیونی 'مثل من مثل تو' نیز به تهیه كنندگی داوود قچاق و كارگردانی شاهین باباپور در 30 قسمت 25 دقیقه ای برنامه گروه كودك و خردسال شبكه دو برای ماه مبارك رمضان است كه هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

داستان این مجموعه در خصوص یك خانواده سنتی متشكل از پدر و مادر، دو پسر و یك دختر است كه پسربچه ای 11 ساله به نام حمید قهرمان داستان است. برای این پسر مشكلاتی به وجود می آید كه همه به او كمك می كنند تا این مشكل حل شود. این موضوع با ماه مبارك رمضان مصادف می شود و او با توجه به این كه هنوز به سن بلوغ نرسیده سعی می كند، روزه بگیرد.

لاله صبوری، جلیل فرجاد، رضا توكلی، برانوش سیف الهی، اكبر مددی مهر و علی سلیمانی، از جمله بازیگران این مجموعه هستند.



** شبكه سه و 'خداحافظ بچه'

مجموعه تلویزیونی 'خداحافظ بچه' به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه كنندگی داود هاشمی در 30 قسمت 30 دقیقه ای درایام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 20 و 55 دقیقه پخش می‌شود.

در این مجموعه آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت دوست، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، ناصر گیتی جاه، شهین تسلیمی،پوراندخت مهیمن،حدیث میرامینی و ایمان صفا بازی كرده‌اند.

داستان این سریال بر اساس داستانی از سجاد ابوالحسنی درباره زوجی است كه در آرزوی تولد فرزند به سرمی برند اما وقوع حادثه ای زندگی آرامشان را به هم می ریزد.



** 'رهایی' در شبكه چهار سیما

مجموعه تلویزیونی 'رهایی' به كارگردانی محسن بخارایی در سه قسمت برای پخش در شب‌های قدر تدارك دیده شده است و درباره زوج جوانی به نام سعید و نرگس است كه در ایام ماه رمضان برای اجرای تئاتر خود در شب عید فطر سخت در حال تمرین هستند كه در اثر یك تصادف و ورود خواهر ناتنی سعید كه به تازگی از زندان آزاد شده، زندگی آنها از روال عادی خارج می شود.

یكتا ناصر، امیر محمد زند، حسام منظوم، فریبا طالبی، اكبر رضوانیان، سعید خسروی و شیرین صمدی از جمله بازیگرانی هستند كه در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

این مجموعه به تهیه كنندگی مرتضی خرم دشتی در كاشان تصویربرداری شده است.



** 'شاید برای شما هم اتفاق بیفتد '

شبكه تهران سری جدید مجموعه نمایشی 'شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ' را ویژه ماه رمضان به تهیه كنندگی اكبر تحویلیان و كارگردانی احمد معظمی و محمود معظمی در 30 قسمت پخش می‌كند.

در این مجموعه كه هر شب ساعت 19 پخش می‌شود، سعی شده تا از داستان های واقعی كه ممكن است برای هر یك از افراد جامعه اتفاق بیفتد ، استفاده شود.

فراهنگ 2025**1588
۰ نفر