۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 80233498
T T
۰ نفر
سه منطقه جديد در استان براي برگزاري نمازجمعه پيشنهاد شد

يزد - مسئول دبيرخانه شوراي ائمه جمعه استان يزد گفت: سه منطقه جديد يزد براي برگزاري آيين عبادي سياسي نماز جمعه به شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور پيشنهاد شده است .

حجت الاسلام والمسلمین ' رضا خانی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این مناطق را شامل بخش بهمن ابركوه ،دهستان چاهك خاتم و فهرج بخش مركزی یزد عنوان كرد.

وی اضافه كرد: با عنایت به تقاضاهای مكرر مردم و مسئولان این مناطق نسبت به معرفی آنها برای صدور مجوز اقامه نمازجمعه پیشنهاد شد .

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد تصریح كرد: هم اكنون در 26 منطقه استان اعم از مناطق شهری و روستایی استان نماز جمعه اقامه می شود .

خانی با اشاره به نقش نماز های جمعه در تبیین اهداف نظام ،انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف مردم برای برگزاری باشكوه آن تاكید كرد.

وی گفت: نمازهای جمعه در طول سال و بخصوص ماه مبارك رمضان در سطح استان بسیار باشكوه برگزار می شود و این خود تبلور عینی وحدت و هوشیاری مردم است .

این مسئول از فعالیت بیش از 500 نفر در ستادهای مردمی نمازجمعه خبر داد كه در طول سال بصورت افتخاری وظایف محوله را انجام می دهند .

خانی اظهار امیدواری كرد تا این امر مهم عبادی و سیاسی همواره در نظم و با حضور گسترده مردم در جای جای یزد برگزار شود .ك3

7536/1968