۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 80238589
T T
۰ نفر
56 متكدي و كودك خياباني جمع آوري و ساماندهي شدند

استان تهران - سرپرست يگان اجراييات و انتظامي فرماندهي تهران بزرگ، از جمع آوري و ساماندهي 56 متكدي، كارتن خواب و كودك خياباني طي طرح امنيت محله محور در تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ناجا، سرهنگ 'ناصر همت زاده' سرپرست یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری از دستگیری، جمع آوری و ساماندهی معتادان پر خطر، متكدیان و كارتن خواب های بی خانمان از سطح شهر تهران خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: بنابر تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و درخواست شهروندان، ماموران این یگان با اجرای طرح امنیت محله محور اقدام به دستگیری معتادان پر خطر و ولگرد محله های شهر تهران، و ساماندهی متكدیان، كارتن خواب ها و كودكان خیابانی كردند.

وی ادامه داد: در این طرح 22 متكدی، 33 كارتن خواب جمع آوری و ساماندهی شده و پس از تكمیل پرونده و صورتجلسه راهی مراكز نگهداری از این دسته افراد شدند.

همت زاده با اشاره به این موضوع كه طرح امنیت محله محور در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان به اجرا در آمده است، گفت: در این طرح همچنین 1 كودك خیابانی بی خانمان به مراكز نگهداری كودكان بی سرپرست منتقل شد.

طرح امنیت محله محور در آبان سال 89 و با هدف برخورد با اراذل و اوباش، سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس، حاملان سلاح‌های سرد، متكدیان و... به دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تهرام/1541/1348
۰ نفر