۴ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۲۶
کد خبر: 80245791
T T
۰ نفر
محدوديت هاي ترافيكي آخر هفته محورهاي مواصلاتي كشور اعلام شد

تهران - پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پاياني هفته (5 و 6 مرداد ماه) را اعلام كرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد كشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های كشور در روزهای پنج شنبه و جمعه، 5 و 6 مردادماه را اعلام كرد.

تردد موتورسیكلت از ساعت 12 پنج شنبه 5 مرداد ماه تا 24 روز جمعه 6 مردادماه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد ممنوع است.

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 6 مرداد ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.

تردد تریلرها نیز از محور هراز همچنان ممنوع است و تردد كامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 5 مرداد ماه و از ساعت 6 تا 24 روز جمعه ششم مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزجمعه، ششم مردادماه از تهران به قائم شهر ممنوع است.

تردد انواع تریلرها و كامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 20 روز های پنجشنبه و جمعه (5 و 6 مرداد ماه) از محور زاهدان - زابل ممنوع است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مركز كنترل ترافیك پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های كشور از نظر جوی و ترافیكی یا امدادرسانی است.

اجتمام**1379**1569
۰ نفر