۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80251456
T T
۰ نفر
واحدفوريت هاي برق اهواز پاسخ گوي 128 هزارتماس بوده است

اهواز-معاون بهره برداري شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت: از آغاز امسال تاكنون، سامانه فوريت هاي 121 برق اهواز پاسخ گوي 128 هزار تماس تلفني شهروندان اهوازي بوده است.

به گزارش یكشنبه ایرنا از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق اهواز، مهندس 'عبدالكریم سرداری' اظهارداشت: در این مدت هشت هزار و 69 دستور كار اتفاقاتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینكه سامانه فوریت های برق(121)به منظور پاسخ گویی سریع به شهروندان در خصوص قطع برق و پیگیری در جهت رفع مشكلات آنها از سال 1385 در این شركت تشكیل شده است افزود: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم بین مردم و شركت توزیع نیروی برق اهواز می باشد كه در راستای رضایت مندی مشتركان با هدف جمع آوری، دسته بندی و پیگیری خاموشی های برق و حوادث به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می كند.

سرداری با بیان اینكه در حال حاضر تعداد 5 نفر در هر نوبت كاری به صورت شبانه روزی و12 نفر در مناطق 6گانه برق شهرستان های اهواز، حمیدیه و ملاثانی نسبت به پاسخ گویی شهروندان اقدام می نمایند تصریح كرد: سیستم پاسخ گویی به مشتركان در سامانه فوریت های برق به صورت هوشمند می باشد به گونه ای كه كلیه تماس های مردمی با این سامانه به صورت اتوماتیك هدایت و پاسخ گویی شده و چنانچه مشترك پیش از این با سامانه فوریت های برق تماس گرفته باشد با تماس مجدد بلافاصله در سیستم شناسایی شده و وضعیت رسیدگی به خاموشی یا موارد درخواستی مشترك ردیابی شده و آخرین وضع آن به مشترك اعلام می شود.

معاون بهره برداری شركت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: دستاورد مهم سامانه 121 ایجاد بانك اطلاعاتی مناسب در خصوص خاموشی های شبكه است كه شاخص های تعداد خاموشی ها، مدت زمان خاموشی و علت خاموشی های هر فیدر توسط نرم افزار این سامانه بصورت دوره ای بررسی گشته و فیدرهای با قطعی بالا و مناطقی از شهرستان اهواز كه دارای حوادث اتفاقاتی زیادی بوده اند شناسایی گشته و نسبت به بهبود پایداری شبكه برق این مناطق اقدام می شود.

7161/641