به گزارش یكشنبه ایرنا از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق اهواز، مهندس 'عبدالكریم سرداری' اظهارداشت: در این مدت هشت هزار و 69 دستور كار اتفاقاتی ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینكه سامانه فوریت های برق(121)به منظور پاسخ گویی سریع به شهروندان در خصوص قطع برق و پیگیری در جهت رفع مشكلات آنها از سال 1385 در این شركت تشكیل شده است افزود: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم بین مردم و شركت توزیع نیروی برق اهواز می باشد كه در راستای رضایت مندی مشتركان با هدف جمع آوری، دسته بندی و پیگیری خاموشی های برق و حوادث به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می كند.
سرداری با بیان اینكه در حال حاضر تعداد 5 نفر در هر نوبت كاری به صورت شبانه روزی و12 نفر در مناطق 6گانه برق شهرستان های اهواز، حمیدیه و ملاثانی نسبت به پاسخ گویی شهروندان اقدام می نمایند تصریح كرد: سیستم پاسخ گویی به مشتركان در سامانه فوریت های برق به صورت هوشمند می باشد به گونه ای كه كلیه تماس های مردمی با این سامانه به صورت اتوماتیك هدایت و پاسخ گویی شده و چنانچه مشترك پیش از این با سامانه فوریت های برق تماس گرفته باشد با تماس مجدد بلافاصله در سیستم شناسایی شده و وضعیت رسیدگی به خاموشی یا موارد درخواستی مشترك ردیابی شده و آخرین وضع آن به مشترك اعلام می شود.
معاون بهره برداری شركت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: دستاورد مهم سامانه 121 ایجاد بانك اطلاعاتی مناسب در خصوص خاموشی های شبكه است كه شاخص های تعداد خاموشی ها، مدت زمان خاموشی و علت خاموشی های هر فیدر توسط نرم افزار این سامانه بصورت دوره ای بررسی گشته و فیدرهای با قطعی بالا و مناطقی از شهرستان اهواز كه دارای حوادث اتفاقاتی زیادی بوده اند شناسایی گشته و نسبت به بهبود پایداری شبكه برق این مناطق اقدام می شود.
7161/641
از آغاز امسال تاكنون؛
واحدفوريت هاي برق اهواز پاسخ گوي 128 هزارتماس بوده است
۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر:
80251456
![واحدفوريت هاي برق اهواز پاسخ گوي 128 هزارتماس بوده است واحدفوريت هاي برق اهواز پاسخ گوي 128 هزارتماس بوده است](https://img9.irna.ir/old/Image/1391/13910508/80251456/N80251456-2786867.jpg)
اهواز-معاون بهره برداري شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت: از آغاز امسال تاكنون، سامانه فوريت هاي 121 برق اهواز پاسخ گوي 128 هزار تماس تلفني شهروندان اهوازي بوده است.