۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80260771
T T
۰ نفر
بخش تحول علوم انساني نمايشگاه قرآن نشست تخصصي برگزار مي كند

استان تهران- بخش تحول علوم انساني نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، نشست‌هاي 'روانشناسي اسلامي'، 'جايگاه مباني انسان‌شناختي قرآني در پردازش علوم انساني'و 'دستاوردهاي علم ديني در روانشناسي اسلامي' را برگزار مي كند.

به گزارش ایرنا از بیستمین نمایشگاه قرآن كریم، بخش تحول علوم انسانی نشست‌هایی تخصصی را با حضور اساتید و صاحب‌نظران قرآنی برگزار می‌كند كه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امروز 14 مردادماه، 3 نشست تخصصی به همت این بخش برگزار خواهد شد.

نشست 'روانشناسی اسلامی' نخستین نشست‌ از نشست‌های امروز بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه بین‌المللی قرآن است كه از ساعت 17 تا 18:30 و با سخنرانی

'حجت‌ الاسلام والمسلمین حسین میرزایی' از 'مؤسسه انشاء' برگزار خواهد شد.

'جایگاه مبانی انسان‌شناختی قرآنی در پردازش علوم انسانی' عنوان دیگر نشست تخصصی بخش تحول علوم انسانی است كه از ساعت 19 تا 20:30 امروز، با حضور' حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی‌پور' از سوی پژوهشگاه معارج وابسته به بنیاد اسراء، برگزار خواهد شد.

آخرین نشست امروز بخش تحول علوم انسانی'دستاوردهای علم دینی در روانشناسی اسلامی' است كه از ساعت 22 تا 23:30 امشب، به همت مجمع عالی حكمت اسلامی برگزار می‌شود و در آن 'حجت‌الاسلام والمسلمین آذربایجانی' به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

گفتنی است، افراد علاقه‌مند می‌توانند با ارسال پیامكی حاوی عدد یك به شماره 30006708204204، با عضویت در سامانه پیامكی بخش تحول علوم انسانی نمایشگاه قرآن، همه روزه از اخبار نشست‌های این بخش مطلع شوند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به كار كرده و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

تهرام/9977/1275