۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 80260897
T T
۰ نفر

آخرين مهلت ارسال آثار عكس به جشنواره دوربين دات نت

۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 80260897
آخرين مهلت ارسال آثار عكس به جشنواره دوربين دات نت

استان تهران- علاقه مندان براي شركت در هفتمين جشنواره عكس خبري دوربين دات نت تا 15 مرداد ماه جاري مي‌توانند آثار عكس خود را به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

به گزارش ایرنا، هفتمین دوره جشنواره عكس خبری دوربین دات ‌نت با همكاری فرهنگسرای رسانه و با مشاركت دو سایت عكاسی Akkasee.com و Negarkhane.ir برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عكاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عكس‌های برتر سال ایران، برگزاری كارگاه‌های تخصصی عكاسی، انتخاب فیلم و مالتی‌مدیاهای برتر با موضوع عكس، انتخاب برترین عكاسان سال 90 ایران به انتخاب عكاسان رسانه‌ها از جمله اهداف این جشنواره است.

بخش مسابقه عكس خبری سال 90 ایران در موضوعات سیاسی؛ رهبری، احزاب و تشكل‌ها، امنیتی و دفاعی، دولت، قوه قضاییه و مجلس، فرهنگ و هنر؛سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون، موسیقی و هنرهای تجسمی و كتاب و ادبیات، ورزش؛ تمامی اتفاقات ورزشی بازی‌ها، تمرین‌ها و حاشیه‌های ورزشی برگزار می‌شود.

همچنین این مسابقه در بخش اجتماعی؛ آموزش و رسانه، علمی، بهداشت و درمان، حوادث، زنان و جوانان، شهری و رفاهی، قضایی و انتظامی، مسائل شهری و تجمعات و راه‌پیمایی‌ها، اقتصادی؛ ارتباطات و فن آوری اطلاعات، بازرگانی و تعاون، بورس، بیمه و بانك، راه و ساختمان، صنعت و معدن و اشتغال، نفت و انرژی و كشاورزی، آیین و مذهب؛ مراسم‌های آیینی و مذهبی، تاسوعا و عاشورا، عزاداری‌ها و شادی‌های مذهبی، تشییع، شهدا و بین‌الملل؛ عكس‌هایی كه در خارج از ایران گرفته شده است، برگزار می‌شود.

تاریخ ثبت عكس‌ها باید از اول فروردین 90 تا پایان اسفند 90 باشد و هر عكاس می‌تواند حداكثر 3 تك عكس خبری در هر بخش ارسال كند.

بخش مستند اجتماعی از دیگر بخش‌های این جشنواره است كه در بخش مستند اجتماعی آثار به صورت مجموعه 9 تا 12 عكس پذیرفته خواهد شد، در این بخش توضیح كلی درباره مجموعه و هر عكس الزامی است و عكس‌ها باید روایت داستانی باشد.

همچنین بخش جنبی عكس با موضوع سفر و ایرانگردی نیز پذیرای شركت‌كنندگان است، كه تاریخ ثبت عكس‌های این بخش باید از اول آذرماه 90 تا 30 تیرماه 1391 باشد، هر عكاس‌می‌تواند حداكثر 5 تك عكس ارسال كند و عكس‌ها باید در سفرهای عكاسی دوربین.نت ثبت شده باشد.

بر اساس این گزارش،بخش عكاسی خبری با تلفن همراه نیز عكس‌ها باید با تلفن همراه ثبت شده باشد،هر عكاس می‌تواند حداكثر 3 تك عكس خبری ارسال كند و باید نام برند، مدل گوشی تلفن همراه نیز همراه با شناسنامه عكس و عكاس فرستاده شود.

هفتمین دوره جشنواره عكس خبری دوربین‌نت در بخش‌های بخش برترین عكاس سال،بخش بهترین فتوبلاگ‌ و وبلاگ عكاسی، بخش مسابقه فیلم، بخش مسابقه مالتی مدیا، بخش پوستر و بخش كتاب نیز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شركت در بخش عكس می‌توانند آثار خود را تا 15 مرداد ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در؛تهران،چهارراه ولی‌عصر، بین رازی و خارك، كوچه انجمن كتاب، پلاك 2 ، زنگ 5 و صندوق پستی 539-13185 ارسال كنند و برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره http://festival.doorbin.net مراجعه كنند.

تهرام/7245/ 1396
۰ نفر