۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۴۶
کد خبر: 80265000
T T
۰ نفر
شهيد صارمي به خبرنگاران اعتباري جاودانه بخشيد

رشت - رييس دانشگاه پيام نور استان گيلان با اشاره به جايگاه و نقش مهم خبرنگاران در جامعه گفت: شهيد محمود صارمي به خبرنگاران، مناديان حقيقت و آگاهي بخشي اعتباري جاودانه بخشيد.

دكتر 'مرتضی رضایی صوفی' روز سه شنبه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این شهید گرانقدر خبرگزاری جمهوری اسلامی، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در طول دفاع مقدس نمایان تر كرد.

وی به نقش خبرنگاران و تلاش آنان در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار كرد: نمی توان از نقش این قشر ارزشمند جامعه در دفاع مقدس به سادگی گذشت.

وی با بیان این مطلب كه یك خبرنگار موفق همیشه در انعكاس رخدادها بی طرفانه عمل می كند، خاطر نشان كرد: ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است بنابراین خبرنگار با رعایت این نكته مهم خود را به قوانین ملزم دانسته و در این مسیر به اهداف متعالی خود نایل می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان بیان كرد: 17 مرداد فرصت مناسبی برای بیان خسته نباشید به تمام كسانی است كه در انجام رسالت بزرگ اطلاع رسانی در كشور خدمت می كنند.

وی تصریح كرد: روز خبرنگار كه با ماه ضیافت الهی مصادف شده را باید به فال نیك گرفت و برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه زحمتكش كه در عرصه اطلاع رسانی و خدمت به ملت سرافراز ایران اسلامی متعهدانه و مسوولانه گام بر می دارند، تبریك گفت و از درگاه خداوند متعال برای فعالان این عرصه، استمرار توفیق خدمت به میهن و ملت اسلامی را خواستار شد.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. ك/3.

/604/7286