خبرنگاران مجاهدان عرصه جنگ نرم هستند

بجنورد-ایرنا- فرمانده مرزبانی خراسان‌شمالی گفت: خبرنگاران مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه جنگ نرم هستند که در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان ایستادگی می کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی ندرخانی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا خراسان شمالی اظهار کرد: این روزها دشمنان نظام اسلامی با ابزار رسانه و تبلیغات سعی در تغییر باورهای مردم دارند و می خواهند ارزش های دینی را در جامعه تضعیف کنند.

وی افزود: دشمنان با ترفندهای رسانه ای حقایق را وارونه جلوه می دهند و یاس و نا امیدی را در جامعه ترویج می دهند که در این بین نقش اصحاب رسانه برای خنثی سازی توطئه دشمنان بسیار مهم است.

سرهنگ ندرخانی با بیان اینکه اصحاب رسانه در هشت سال دفاع مقدس رشادت های رزمندگان را به تصویر کشیدند، گفت: رسالت این قشر بسیار خطیر و سنگین است زیرا که با عزت و تمام توان آنچه که حق و حقیقت است را بیان کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌شمالی ادامه داد: خبرنگاران با حضور به موقع خود در رویدادهای حساس خوش درخشیدند و هیچگاه اجازه ندادند دشمنان ارزش های نظام را زیرسوال ببرند و با اقتدار از ارزش های انقلابی، دینی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در عرصه های مختلف براساس واقعیت، مطالب را انتشار دادند و خدمات ارزشمند این قشر آگاهی بخش هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha