۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۲:۰۰
کد خبر: 80266612
T T
۰ نفر

دوازدهمين نمايشگاه قرآن در مازندران برپا شد

۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۲:۰۰
کد خبر: 80266612
دوازدهمين نمايشگاه قرآن در مازندران برپا شد

ساري-دوازدهمين نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت مازندران با حضور ناشران برجسته كشور و شركت هاي توليد كننده نرم افزار قرآني از روز سه شنبه در ساري برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم آغاز به كار این نمایشگاه گفت : دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت مازندران فراگیرترین رخداد مذهبی و فرهنگی در ماه مبارك رمضان است و خوشبتخانه در سال های گذشته شاهد رونق باشكوه این رویداد بودیم و امسال نیز یقینا چنین خواهد بود.

حجت الاسلام 'عباسعلی ابراهیمی' به كارگیری ابزارهای فرهنگ و هنر برای انتقال مفاهیم ناب قرآنی و ایجاد شرایط مطلوب و انس و الفت بیشتر افراد جامعه به ویژه نسل جوان در سرزمین علویان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

وی با بیان اینكه فروش كتب، نرم افزار و دیگر اقلام نمایشگاه حداقل 20درصد تخفیف دارد ، هماهنگی با ادارات و نهادهای مرتبط جهت نمایش اقلام قرآنی و همچنین عملكردشان در حوزه دین و قرآن كریم، ایجاد غرفه رسانه ها و نشریات قرآنی و تعامل با رسانه های خبری برای پوشش اخبار و رویدادهای مربوطه را از ویژگی های نمایشگاه قرآن دانست.

ابراهیمی از برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی برای بازدیدكنندگان، بهره گیری از ظرفیت های موسسات فرهنگی قرآن و عترت و ارائه عملكرد این مراكز، نمایش آثار تجسمی مرتبط با مضامین قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن كریم با حضور قاریان برجسته، اجرای ویژه برنامه قرآنی از جمله تعزیه، همایش مدیران موسسات قرآنی، مراسم شهادت حضرت علی (ع)، همایش پژوهشی حجاب و عفاف و ایجاد بخش های جنبی به عنوان دیگر برنامه های این نمایشگاه یاد كرد.

دوازدهمین نمایشگاه برزگ قرآن و عترت به مدت 10روز در مجتمع فرهنگی سلمان هراتی ساری ادامه خواهد یافت.ك/3

1888/1654