۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۰
کد خبر: 80270269
T T
۰ نفر
مردم ششتمد سبزوار بي صبرانه منتظرمعرفي امام جمعه هستند

سبزوار-مردم مومن و شهيد پرور ششتمد سبزوار بي صبرانه منتظر معرفي امام جمعه هستند.

یكی از اهالی ششتمد امروز به ایرنا گفت :ششتمد كه سابقه تاریخی و مذهبی درخشانی را با خود یدك می كشد نیازمند حضور امام جمعه و اقامه نماز عبادی ، سیاسی جمعه است.

خالقی افزود: مردم روزه دار ششتمد بی صبرانه منتظر اقامه اولین نماز جمعه در ششتمد هستند.

وی ادامه داد: مردم به خوبی واقفند كه اقامه این نماز بركات زیادی را به همراه خواهد داشت و از حسن تقارن آن با ماه مبارك رمضان نیز می خواهند بهره بیشتری ببرند.

عریانی یكی دیگر از شهروندان ششتمدی گفت: مردم ششتمد كه افتخار میزبانی از حضرت جوادالائمه و اقامه نماز این امام بزرگوار در ششتمد را بعنوان برگ زرین تاریخ این منطقه می دانند بی صبرانه منتظرند تا در میعادگاه و مصلی این امام همام به اقامه نماز جمعه مفتخر شوند.

وی افزود: در نماز جمعه با توجه به آگاهی بخشی هایی كه در خصوص مسائل روز مطرح می شود باعث افزایش آشنایی مردم با وظایف مختلف خود شده و این مهم برای ششتمد كه در آستانه استقرار شهرستان و فضای جدید سیاسی و اجتماعی می باشد بسیار مفید خواهد بود.

عریانی گفت: یكی دیگر از بركات این نماز ، تقویت روحیه اخوت و برادری خواهد بود كه ما شاهد حضور مردم از صنوف و اقشار مختلف در كنار هم خواهیم بود و آنچه تاكنون در نمازهای جماعت اتفاق می افتاده اكنون به شكل قوی تری در نماز جمعه به وقوع بپیوندد.

بخشدار ششتمد نیز گفت: مقدمات لازم در حوزه پشتیبانی و مالی با همكاری خوب شورای اسلامی شهر ، شهرداری و مردم مؤمن ششتمد مهیا شده و مشكلی از جهت وسیله نقلیه ، زمین و محل برگزاری نداریم و همه چیز برای اقامه نماز جمعه در ششتمد آماده است.

مهدی ترمئی بدون ذكر نامی افزود: حكم امام جمعه ششتمد صادر شده و در آینده نزدیك شاهد برگزاری نماز جمعه خواهیم بود .

وی افزود: امیدواریم مردم ششتمد و روستاهای اطراف در آینده بسیار نزدیك از نعمت امام جمعه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بی شك با توجه به سابقه مذهبی مردم ششتمد و چهره های فرهنگی ، مذهبی این منطقه شاهد برگزاری نماز جمعه با جمعیت بسیار خوبی در این شهر خواهیم بود.

7499/659