۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 80276428
T T
۰ نفر
جشنواره فيلم مقاومت موتور توليد فيلم هاي دفاع مقدس است

قائم مقام دبير جشنواره بين المللي فيلم دفاع مقدس كشور، گفت: جشنواره فيلم مقاومت تنها ويترين فيلم هاي دفاع مقدس نيست بلكه موتور توليد فيلم هاي دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا، 'محمد صنعتی' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان كرمان در رابطه با برگزاری دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان كرمان از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری افزود: دومین دوره بین المللی این جشنواره و همچنین دوازدهمین دوره آن پس از 20 سال دوباره در استان كرمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره قرار است در هشت كشور دیگر مانند مالزی، ارمنستان، لبنان، هند و كره شمالی نیز برگزار شود.

صنعتی، خاطرنشان كرد: تا كنون تعاملات خوبی به وجود آمده كه نشان می دهد همانگونه كه انقلاب ما پایه و اساس مقاومت در جهان است این جشنواره نیز اساس جشنواره های دفاع مقدس در دنیا محسوب می شود.

قائم مقام دبیر جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس كشور، اظهار داشت: در هر دوره ای كه جشنواره توقف داشته و با تاخیر برگزار شده ما شاهد افت كیفی و كمی آثار رسیده شده در دوره بعد از آن بوده ایم.

وی افزود: دغدغه فیلم سازان و هنرمندان ما مانند ملت ما مسئله دفاع مقدس است و محور و ركن اصلی سینمای ملی ما سینمای دفاع مقدس از جنبه كادر سازی و آثار است.

به گزارش ایرنا، جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری با حضور فیلمسازان داخلی و 151 فیلمساز خارجی در استان كرمان برگزار می شود.ك/2

7443/2624