۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۴۰
کد خبر: 80278060
T T
۰ نفر
جامعه ورزش استان بصورت گسترده در راهپيمايي قدس شركت مي كند

يزد - مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت: جامعه ورزش استان بصورت گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس امسال شركت مي كند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' عباس دهقان ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و مشاركت گسترده جامعه ورزش در آن اشاره كرد .

وی اضافه كرد: حضور فعال در راهپیمایی قدس امسال موجب عظمت اسلام و مسلمین و شكست توطئه های دشمن خواهد شد .

مدیر كل وزش و جوانان استان با قدردانی از اصحاب رسانه یزد به خاطر انعكاس اخبار و گزارشات ورزشی و تعامل با روابط عمومی این اداره كل بر گسترش این فعالیت ها تاكید كرد .

دهقان ، خبرنگاران را بازویی قوی برای توسعه ورزش استان در رشته های مختلف و موفقیت آینده آن ذكر كرد و ادامه داد: بدون شك خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان انتقادات سازنده خود می توانند نقشی موثر در توسعه همه جانبه ورزش استان داشته باشند .

این مسئول به موفقیت های روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان در سطح كشور اشاره و آن را مرهون تلاش های صادقانه خبرنگاران و همكاران این بخش عنوان كرد .

وی در ادامه این نشست بصورت مفصل در خصوص سند چشم انداز توسعه ورزش استان ، توجه به ساماندهی هیات های ورزشی ،عنایت به ورزش همگانی در كنار ورزش قهرمانی و حضور ورزش استان در رقابت های كشوری و بین المللی سخنانی عنوان كرد .

مدیركل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینكه در یزد و در قالب رشته های مختلف ، ظرفیت های خوبی وجود دارد بر كار تلاش بیشتر تاكید كرد.

دهقان با تأكید بر اینكه خوشبختانه از سوی نظام و دولت كریمه ،زیرساخت های خوبی برای ورزش در سطح استان فراهم شده و باید از آنها بنحو شایسته استفاده كرد، خواستار واگذاری امور به بخش خصوصی بر اساس مقررات نظام شد .

وی با اشاره به لزوم مشاركت بخش صنعت در ورزش و بهره گیری از نظر كارشناسان و پیشكسوتان گفت: یكی از كارهایی كه باید بصورت مستمر صورت گیرد ،بهره گیری از نظرات كارشناسان و تكریم پیشكسوتان رشته های ورزشی است .

مدیر كل ورزش و جوانان استان در ادامه واگذاری تیم فوتبال تربیت یزد به شركت سنگ آهن بافق را در راستای تحقق اصل 44 و واگذاری امور به صنایع و شركت ها عنوان كرد .

در پایان این نشست هم به سئوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و جمعی از فعالان این عرصه مورد تجلیل قرار گرفتند .ك2

7536/1968