۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85193406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران مهریز، مروست و ابرکوه یزد تجلیل شدند

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85193406
خبرنگاران مهریز، مروست و ابرکوه یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا- همزمان با روز خبرنگار روز سه‌شنبه جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی فعال در شهرستان‌های مهریز، مروست و ابرکوه یزد تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین‌ها فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان‌ها با برگزاری نشست‌های خبری و حضور در منزل خبرنگاران از تلاش صادقانه آنها در یکسال گذشته تشکر کردند.

فرماندار مهریز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان از تلاش آنها در قالب جهاد تبیین و مقابله با توطئه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قدردانی کرد و تداوم تهیه و تولید محتواهای مناسب را از آنها خواستار شد.

محمد دهقان بنادکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به اهمیت انعکاس مناسب اخبار شهرستان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند گفت: باید فعالان رسانه در انعکاس اخبار همواره ماموریت خود را صادقانه و عالمانه انجام دهند.

خبرنگاران مهریز، مروست و ابرکوه یزد تجلیل شدند

دهقان به اهمیت اخبار و گزارشات عمقی در معرفی ظرفیت‌های شهرستان و بیان مسایل و مطالبات در چارچوب قانون با همکاری بخش های مختلف تاکید کرد.

همچنین محمد جواد دانشور فرماندار شهرستان مروست در نشستی با خبرنگاران این منطقه از تلاش آنها قدردانی کرد و تداوم همکاری و تهیه گزارشات مورد نیاز را خواستار شد.

همچنین خبرنگاران شهرستان‌های مختلف استان یزد با حضور در گلزار شهیدان به مقام شامخ شهیدان رسانه ادای احترام کردند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و روز ۱۷ مرداد توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت شهادت محمود صارمی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha