۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۸:۴۹
کد خبر: 80279175
T T
۰ نفر
روز قدس روز صف آرايي امت اسلام در برابر استكبار است

تربت حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه گفت: روز جهاني قدس روز صف آرايي امت اسلام در برابر استكبار جهاني بخصوص صهيونيسم حامي اصلي آمريكا است.

حجت الاسلام 'مهدی شریعتی تبار' روز پنج شنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دهها سال است كه رژیم جعلی اسراییل حقوق ملت فلسطین را پایمال كرده و به عنوان بزرگترین ناقص حقوق بشر در جهان شناخته شده است.

وی گفت: مردم ایران و مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد مرگ برآمریكا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از استكبار جهانی و صهیونیسم اعلام خواهند كرد.

امام جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: هرچه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر باشد امید در دل مسلمانان جا گرفته، یاس و ناامیدی درجبهه دشمنان به وجود خواهد آمد.

شریعتی تبار افزود: حضور مردم جهان در راهپیمایی روز قدس، باعث تقویت بیداری اسلامی مسلمانان شده كه دشمنان را نگران می كند.

وی بیان كرد: جمهوری اسلامی اكنون به عنوان بزرگترین تهدید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی به شمار می رودكه باید آن را بیش از پیش حفظ كرد.

خطیب جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: اسراییل غاصب هر روز اعتبار خود را در منطقه و جهان از دست می دهد كه این امر باعث گسترش و استمرار بیداری اسلامی در جهان اسلام شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس تربت حیدریه از ساعت 10 صبح فردا جمعه از میدان بسیج به طرف مسجد جامع برگزار می شود.

2691/659