۲۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 80279337
T T
۰ نفر
نايب قهرمان وزنه برداري جهان با آيت الله موسوي جزايري ديدار كرد

اهواز-نواب نصير شلال، دارنده مدال نقره رقابت هاي وزنه برداري سنگين وزن المپيك 2012 لندن با آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان ديدار كرد.

به گزارش ایرنا 'نواب نصیر شلال' دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری سنگین وزن المپیك 2012 لندن با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار كرد.

در این مراسم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، گرشاسبی مدیر كل امور ورزش و جوانان استان خوزستان و برخی دیگر از مسؤولان حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری با اظهار خشنودی از كسب این افتخار بزرگ برای استان خوزستان از سوی نواب نصیر شلال این ورزشكار شایسته و با اخلاق، ضمن تقدیر از وی و دعای خیر به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری به او اهدا كردند.

وی استان خوزستان را دارای پتانسیل بالا در عرصه های مختلف ورزشی برشمرد و افزود: سایر رشته های ورزشی باید تلاش خود را جهت ورود به عرصه رقابت جهانی بیش از پیش كنند.

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان با تقدیر و تشكر از عملكرد ورزشكاران خوزستانی از جمله نواب نصیر شلال و قهرمان سعید عبدولی در مسابقات المپیك اظهار داشت: بحمدالله رونق ورزش استان رو به گسترش است و این پیشرفت در رشته های كشتی و وزنه برداری به وضوح قابل مشاهده است. .

نواب نصیر شلال، دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری سنگین وزن المپیك لندن، در سخنانی دعای خیر مردم ایران را مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت خود در عرصه بزرگ المپیك برشمرد.

لازم به ذكر است مدال نقره نواب نصیر شلال، اولین مدال استان خوزستان در تاریخ المپیك است.

گفتنی است، شامگاه دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه همزمان با ورود این قهرمان خوزستانی به فرودگاه امام خمینی(ره) اهواز، مردم خوزستان و هیاتی از جانب آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استانداراین استان به استقبال این ورزشكار رفته و این قهرمانی بزرگ را به وی و خانواده اش تبریك گفتند.

643/642