۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 80290463
T T
۰ نفر
نمايش 'بازرس هاند واقعي'
در فرهنگسراي نياوران به صحنه مي رود

تهران - نمايش 'بازرس هاند واقعي' به نويسندگي 'تام استوپارد' ، ترجمه 'امير امجد' و كارگرداني 'بورژين عبدالرزاقي' از فردا -يكشنبه - در سالن گوشه فرهنگسراي نياوران به صحنه مي رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از فرهنگسرای نیاوران ، این نمایش داستان دو منتقد را روایت می كند كه به تماشای یك داستان معمایی ،جنایی و پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجرا نمایش هر دو به سمت كمدی كشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می گیرند.

نمایش 'بازرس هاند واقعی' به تهیه كنندگی 'امین زندگانی ' و نقش آفرینی هنرمندانی همچون الیكا عبدالرزاقی، میلاد رحیمی، بابك كریمی، بهاره كیان افشار، شهروز شبستری، فواد اصفهانی، ساناز زمانی، سینا فرید، نیما راد و امیر آقاجان اجرا خواهد شد.

سحر شهامت طراح صحنه و لباس، رضا غفار نژاد مولایی دستیار كارگردان ، آذین پذیرا چهره پرداز ، امیر آقاجان طراح حركت و احسان بیات فر و علیرضا خداوردی مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

بورژین عبدالرزاقی كارگردان این نمایش، در اسفند ماه 87 نمایش 'گفتگوهای پس از یك خاكسپاری' به نویسندگی 'یاسمینا رضا' را در كارگاه تئاتر سمندریان به روی صحنه برده است.

نمایش 'بازرس هاند واقعی' تا تاریخ 24 شهریور ماه همه روزه در ساعت 30/20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

فراهنگ ** 9252**1588
۰ نفر