۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 80290819
T T
۰ نفر
نظام مقدس جمهوري اسلامي از پشتوانه عظيم مردمي برخوردار است

بندرعباس- معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار هرمزگان با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه هاي مختلف دفاع از ايران اسلامي، گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي از پشتوانه عظيم مردمي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'ساسان مبینی' روز شنبه در میان جمعی ازخبرنگاران در بندرعباس ضمن تبریك به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولان كشور از حمایت ملت فدار كار برخوردار هستند كه این حمایت و فداكاری چیزی است كه در هیچ نقطه ای از دنیا وجود ندارد.

مبینی فلسفه وجودی همه مسوولان را خدمت به مردم دانست و ابراز داشت: یكی از مهمترین ویژگی های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت ها ، مردمی بودن كارگزاران آن است كه این مساله موجب شده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات به مردم دانست.

مبینی تصریح كرد: هفته دولت فرصت مناسبی است كه دولتمردان گزارش خدمات خود را به مردم ارائه بدهند و مردم مسلمان ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی كنند.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است. ك/3

7198/668