معاون استاندار یزد: رویکرد مدیران دولتی در استان ورود میدانی به حل مشکلات است

یزد- ایرنا- معاون استاندار یزد گفت: رویکرد دولت مردمی و شخص رئیس جمهور حضور میدانی برای حل مشکلات است و در استان نیز  مسئولان  در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، " محمدعلی شاه حسینی " روز دوشنبه در جمع مسئولان شهرستان مروست افزود: دولت و نظام در یکسال اخیر اقدامات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داده که باید برای مردم اطلاع رسانی شود، زیرا این خدمات دولت و نظام موجب امید و اعتماد در بین مردم و جوانان است.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: باید اهداف و سیره شهیدان در بین مردم و مسئولان گسترش یابد.

جواد دانشور مروستی فرماندار شهرستان مروست نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به تشریح برنامه‌های شهرستان پرداخت و گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و همه ما باید راه و روش و منش رفتاری آنان را سرلوحه امور خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات یک ساله دولت مردمی و انقلابی به سمع و نظر مردم برسانیم تا بتوانیم امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام " خیرالله ابراهیمی " امام جمعه مروست با تبریک هفته دولت به دولتمردان و با بیان خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان در این شهرستان گفت: رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم جزو اولویت مسئولان باشد.

مرکز شهرستان مروست در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha